رشد بی سابقه مصرف برق در کهگیلویه وبویراحمد نگران کننده است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از رشد ۲۰ درصدی مصرف برق در امسال نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد.

جمال معتمدی زاده با تاکید بر شرایط سخت تامین انرژی در فصل گرمای امسال به دلیل گرمای زودرس، کاهش نزولات جوی، تغییر الگوی مصرف و پدیده شوم برق ها و رمزارزهای غیرمجاز، گفت: مصرف برق کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت ۱۴ روز گذشته به ٢٤٧ مگاوات رسیده که نسبت به مدت مشابه پارسال  ۴۲ مگاوات ساعت معادل ۲۰ و یک دهم درصد رشد را نشان می دهد.

او میزان مصرف برق این استان در پیک بار شبانه که در ساعت ۲۰ دیشب به ثبت رسیده است را ۲۵۲ مگاوات عنوان کرد.

به گفته مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان، شهرستان گچساران با ٩٩ مگاوات مصرف در ساعت  ۱۵ روز گذشته و افزایش ۳۵ مگاواتی نسبت به پارسال در صدر مصرف برق کهگیلویه و بویراحمد قراردارد.

معتمدی زاده، میزان مصرف برق در شهرستان های بویراحمد و دنا را هم ۹۰ مگاوات تا ساعت ۲۰ شب گذشته با افزایش سه مگاوات مصرف ذکر کرد.

او می گوید: میزان مصرف برق در شهرستان های کهگیلویه و لنده هم در ساعت ۲۰ دیشب به ٣٥ مگاوات رسیده نسبت به سال قبل شاهد رشد مصرف پنج مگاواتی هستیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: میزان مصرف برق در شهرستان باشت به ٢٠ مگاوات تا  ساعت ١١:٠٠ دیروز رسیده که نسبت به مدت مشابه پارسال هم افزایش چهار مگاواتی را نشان داده است.

معتمدی زاده، میزان مصرف برق در شهرستان بهمئی استان کهگیلویه و بویراحمد  را در ساعات پیک بار ١٧ مگاوات تا ساعت ١٥:٠٠ روز بیست پنجم فروردین جاری با  افزایش هفت مگاواتی نسبت به پارسال عنوان کرد.

او کمترین میزان مصرف برق در ساعات پیک بار کهگیلویه و بویراحمد را مربوط به شهرستان چرام با ١٤ مگاوات تا ساعت ٢١:٠٠ دیشب و با افزایش ۲ مگاواتی نسبت به پارسال ذکر کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان از مشترکین برق این استان خواست در مدیریت مصرف برق خود با این شرکت مشارکت گسترده ای داشته باشند تا شاهد قطعی یا خاموشی های برق در فصل گرم سال جاری نباشیم.

بیش از ۲۷۸ هزار مُشترک برق در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.