نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، حادثه مشهد را توطئه دشمن با هدف ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی عنوان کرد.

حجت السلام  مصطفی محامی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زاهدان گفت: توطئه‌های تفرقه افکنانه دشمنان اسلام سیاست‌های شیطانی است که در طول تاریخ دشمنان اسلام همواره از آن استفاده کرده و هم‌اینک هم همین بوده و همین خواهد بود.

خطیب نماز جمعه زاهدان گفت: شهادت میراثی است که از امامان خود به یادگار داریم و همواره در طول تاریخ دیده‌ایم که روحانیت در جهاد و شهادت همواره پیشتاز بوده‌اند.

او گفت: یکی از راه‌های تحصیل تقوای الهی تبلیغ دین و تقویت اتحاد و الفت بین ملت اسلامی است.

محامی گفت : از نیمه دوم ماه مبارک رمضان هفته کمک به محرومان و مستضعفان آغاز می‌شود و همه کسانی که می‌توانند در جهت کمک به محرومان تلاش کنند و در این ایام که قیمت کالا‌ها روز به روز افزایش پیدا می‌کند نیاز به کمک به اقشار ضعیف جامعه است.

امام جمعه زاهدان گفت: در رابطه با اتفاق حرم رضوی باید گفت طلبگی سربازی امام زمان عجل الله و تبلیغ دین و خدمت به مردم بوده و واقعیت طلبگی این است.

او گفت: یادواره استانی شهدای روحانی در سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد و این شامل ۳۰ مورد شهدای دفاع مقدس ۱۳ مورد شهدای ترور و سه مورد سایر شهدا است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید
۱۶:۰۴ ۲۷ فروردين ۱۴۰۱
مگر خدا بر استان های جنوبی رحم کند و شرایط زندگی آنها را از اینی که هست بهتر کند
آخرین اخبار