نظارت اثربخش بر صنوف و معادن شهرستان آستارا

مدیر کل صمت گیلان گفت: بندرآستارا یک ظرفیت مهم اقتصادی است، و برای نظارت اثربخش بر صنوف با هدف تقویت بازار ساحلی و فعالیت معادن در دستور کار قرار دارد.

تیمور پورحیدری از برنامه‌ها و روند ساماندهی بازار، معادن و رسیدگی به مشکلات صنایع سخن گفت و عنوان کرد: هرچند به واسطه قانون انتزاع بسیاری از امور تنظیم و تامین بازار محصولات کشاورزی و فرآورده‌های دامی و غذایی به سازمان جهاد کشاورزی واگذار شده است، ولی ما همچنان دوشادوش آن‌ها در میدان نظارت هستیم.

به گفته مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان، طرح‌های نظارتی میدانی گسترده این اداره کل در ایام نوروز برگزار شد که با توجه به گردشگرپذیری شهر بندری آستارا؛ دسترسی، فراوانی و نظارت بر اقلام پرمصرف در این ایام در اولویت بود.

نماینده مردم شریف شهرستان آستارا با بیان اینکه ۵۰ درصد اقتصاد و اشتغال شهرستان آستارا بر پایه بازار می‌باشد، گفت: تقویت بازار ساحلی و نحوه نظارت بر آن با توجه به بندری بودن شهرستان آستارا بسیار حائز اهمیت است.

به گفته غلامرضا مرحبا، نظارت مستمر، تعامل و هماهنگی دستگاه‌های نظارتی بر سطح بازار را در جهت حفظ قدرت خرید شهروندان اثربخش خواهد بود.

فعال سازی و رسیدگی به وضعیت معادن آستارا در راستای کاهش هزینه‌های ساخت و ساز و عمران و آبادانی شهرستان آستارا مد نظر قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.