حذف کلاس‌های آنلاین در شبکه شاد

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش مازندران از حذف کلاس‌های آنلاین در شبکه شاد خبر داد.

قربانعلی سهرابی گفت: به خاطر حضوری شدن مدارس، کلاس‌های آنلاین از شبکه شاد حذف شد اما کلاس‌های درس در شبکه شاد موجود است و  دانش‌آموزانی که به هر دلیلی در مدرسه  حضور ندارند می توانند از مطالب شبکه شاد استفاده کنند تا عقب‌ماندگی آنان جبران شود.

آموزش در مدارس سراسر استان همانند کشور از ۱۴ فروردین ماه امسال بعد از ۲۵ ماه  در همه مقاطع تحصیلی کاملا حضوری شد.

به گفته سهرابی طبق شیوه‌نامه‌های جدید مساله نخست در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی استفاده از ماسک و  تهویه مناسب در کلاس‌های درس است .

او می‌گوید: با همکاری معلمان و مربیان بحث غربالگری دانش‌آموزان دارای علائم کرونا یا سرماخوردگی در دستور کار است و از خانواده‌ها درخواست می شود غربالگری را جدی گرفته و کمک کنند تا دانش‌آموزان دارای علائم در کلاس‌های درس حضور نیابند.

 براساس گزارش‌های رسمی دانشگاه علوم پزشکی مازندران حدود ۱۰۷نفر در سنین ۵ تا ۱۲ سال مشکوک به کرونا اعلام شدند که به گفته مسئولان آموزش و پرورش این آمار بر اساس رده سنی است و ممکن است تعدادی از این ۱۰۷ نفر دانش‌آموز نباشند.

سهرابی میزان واکسیناسیون گروه سنی ۵ تا ۱۲ سال را پایین دانست و گفت: آمار پایین واکسیناسیون رده سنی ۵ تا ۱۲ سال نگران کننده است و برای عبور از این شرایط نیاز به همکاری و توجه بیشتر والدین به واکسیناسیون کودکانشان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.