سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند گفت: در بازرسی‌های انجام شده ۱۲۷ ساختمان در بیرجند اخطاریه نقص ایمنی دریافت کردند.

حیاتی گفت: تمام ساختمان‌های تازه ساز و ادارات باید شاخص‌های خطرپذیری را رعایت کنند در بازرسی‌های انجام شده از این محل ها، ۱۲۷ ساختمان در بیرجند اخطاریه نقص ایمنی دریافت کردند که برخی از آن‌ها در حال رفع نواقص هستند.

او گفت: حفاظ نرده، فیوز جایگاه، سیستم اطفا حریق و خاموش کننده‌های آتش از جمله شاخص‌های خطرپذیری در ساختمان ها است که ساختمان‌های نوساز، ادارات و ساختمان‌های قدیم هم برای ایمنی بیشتر باید برای دریافت پایان کار تأییده مربوطه را دریافت کنند.

حیاتی گفت: به ۱۱۶ مدرسه در بیرجند برای نداشتن موارد ایمنی تذکر داده شد و همچنین ۵۱ مهد کودک هم در این زمینه اخطاریه دریافت کردند.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند گفت: برای مهد‌های کودک این قانون الزامی است که باید در زمان جا به جایی و هر دو سال تأییدیه سازمان آتش‌نشانی را دریافت کنند چراکه این امر باعث رفع موارد نقص می‌شود.

او گفت: به چند پاساژ و برج دوقلوی بیرجند هم در زمینه ایمنی اخطار داده شد و مراکز خدمات پذیرایی‌های شهر اعم از هتل‌ها، مراکز بوم گردی، برخی از مراکز درمانی و ادارات دولتی نواقص ایمنی را رفع و تأییدیه مربوطه را دریافت کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.