کمیته مسکن محرومین در استان قزوین راه اندازی شود

استاندار قزوین گفت: باید کمیته مسکن محرومین در استان قزوین راه اندازی تا از موازی کاری در روند مسکن محرومین جلوگیری و با دقت نظر بیشتری موضوعات این حوزه دنبال شود.

محمد مهدی اعلایی، استاندار قزوین در دیدار با مدیرکل و معاونان اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین که به مناسبت سالروز تشکیل این بنیاد انجام شد، گفت: مسئله هم افزایی اعتبارات دهیاری‌ها با اقدامات بنیاد مسکن از اهمیت بالایی برخوردار است که باید توسط دفتر روستایی استانداری و بنیاد مسکن استان مورد توجه قرار گیرد.

در زمینه مسکن روستایی باید همگرایی بین نهاد‌هایی مانند کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بنیاد مستضعفان و برخی از دستگاه‌ها که در این زمینه فعالیت می‌کنند، ایجاد و برای این موضوع برنامه ریزی جدی شود.

 البته در این زمینه باید بنیاد مسکن هم ابتکاراتی داشته باشد و با ارائه راهکار‌های مختلفی منجر به اثرگذاری هرچه بیشتر در حوزه فعالیتی خود شود.

 باید کمیته مسکن محرومین در استان قزوین راه اندازی شود تا از موازی کاری در روند مسکن محرومین جلوگیری و با دقت نظر بیشتری موضوعات این حوزه دنبال شود.

راه اندازی مجمع خیرین مسکن ساز هم در استان از اهمیت بالایی برخوردار است و باید در این زمینه اقدامات و برنامه ریزی جدی تری صورت گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار