از سوی متخصصان شرکت ملی حفاری ایران ۸۸۲ عملیات تخصصی نمودارگیری، چاه پیمایی، نمودارگیری سطحی و حفاری جهت دار بر روی چاه‌های نفت و گاز انجام شد.

متخصصان شرکت ملی حفاری ایران در مدیریت خدمات ویژه در سال ۱۴۰۰ موفق به انجام ۸۸۲ عملیات تخصصی نمودارگیری، چاه پیمایی، نمودارگیری سطحی و مغزه گیری، عبور از جداره و حفاری جهت دار بر روی چاه‌های نفت و گاز شدند.

 مدیر خدمات ویژه شرکت ملی حفاری گفت: این عملیات‌ها در قالب خدمات یکپارچه فنی به چاه‌های در حال بهره برداری و چاه‌های اکتشافی، توسعه‌ای و توصیفی در مراحل تکمیل ارائه می‌شود.

علی دقایقی می گوید: در این مدت ۱۳۵ مورد عملیات نمودارگیری، ۴۶۸ مورد نمودارگیری از سیال حفاری، ۲۴۶ مورد چاه پیمایی، دو مورد عبور از جداره و سه مورد عملیات مغزه گیری به میزان ۵۵۸ متر به شرکت‌های متقاضی و پروژه‌های کلید در دست ارائه گردید.

به گفته او در سال گذشته همچنین ۷ هزار و ۷۳۶ متر حفاری افقی و جهت دار بر روی ۳۰ حلقه چاه صورت گرفت که انجام آن از نظر ابزار و تجهیزات مورد نیاز و دانش فنی و تخصصی با اهمیت می‌باشد.

مدیر خدمات ویژه حفاری شرکت ملی حفاری ایران گفت: تقویت گروه‌های تخصصی، تامین و به روز آوری تجهیزات با استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش بنیان و توسعه فعالیت‌ها در جهت پاسخگویی به موقع به درخواست شرکت‌های زیر مجموعه شرکت ملی نفت ایران و سایر شرکت‌های بخش خصوصی حسب تاکید مدیریت ارشد شرکت در دستور کار سال ۱۴۰۱ قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.