استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ما می‌توانیم و این قابلیت را داریم که سیستان و بلوچستان در رده‌های بالای کشور در حوزه تولید و صنعت معرفی کنیم.

 حسین مدرس خیابانی در بازدید از شهرک صنعتی میرجاوه گفت: امروز شهرک صنعتی کار تازه‌ای را انجام داده و آن هم استقرار سوله‌های شرکت‌های دانش بنیان است که هم‌اینک از آن‌ها بازدید کردیم.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: شهرک‌های صنعتی کانون‌های تولید و اشتغال به حساب می‌آیند.

مدرس خیابانی گفت: خوشبختانه به لحاظ دانشگاهی و مراکز پژوهشی سطح علمی بالایی داریم و خوشبختانه پارک علم و فناوری این این ظرفیت را دارد تا از این کارآفرینان پشتیبانی کند.

او گفت: در سالی که رهبر معظم انقلاب روی اشتغال و تولید دانش بنیان تاکید فرمودند حمایت از بخش تولید و ایجاد اشتغال بسیار اهمیت دارد چرا که کلید حل بسیاری از مشکلات استان و کشور در گرو حل مشکل بیکاری است.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: امروز واحد‌های تولیدی خوبی را در شهرک صنعتی دیدیم که نیاز به حمایت دارند تا گسترش پیدا کنند چرا که نرخ بیکاری ما در استان ردیف نرخ‌های بیکاری بالا در کشور است.

او گفت: با تاکیدی که بر دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل و فرمانداری‌ها شد تکلیف کردیم تا در حوزه اشتغال از ابعاد گوناگون یعنی هم جذب سرمایه گذاری و ایجاد تولیدات نوپا و استارتاپی حمایت کنند.

مدرس خیابانی گفت: ابلاغ کردیم که همه شهرک‌های صنعتی داخل استان یک محوطه تولید دانش بنیان داشته باشند و در آن واحد‌هایی در حوزه عارضه‌یابی صنعتی و تجاری مستقر شوند تا از علم روز جوانان استفاده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار