معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: با توجه به در پیش بودن شب‌های قدر، راهپیمایی روز قدس و عید فطر ، باید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مکان‌های برگزاری این آیین‌ها توجه شود.

محمد سبحان حسنی در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا با اشاره به در پیش بودن شب‌های قدر، راهپیمایی روز قدس و عید فطر بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مکان‌های برگزاری این آیین‌ها تاکید کرد و گفت: در شهر‌های نارنجی و قرمز باید محدودیت‌ها تشدید شود.

حسنی گفت: برخی از شهرستان‌ها از نظر آمار واکسیناسیون دُز سوم آمار مناسبی ندارند که نیاز است پیگیری در این زمینه صورت گیرد.

او با تاکید بر تداوم بحث واکسیناسیون دُز سوم، افزود: بر اساس آمار موجود، تزریق واکسن در پیشگیری از شیوع کرونا و همچنین مرگ و میر افراد مبتلا بسیار موثر بوده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: از مردم خواستاریم بحث واکسیناسیون کودکان بر علیه کرونا را جدی بگیرند و به توصیه‌های دانشگاه علوم پزشکی در این زمینه توجه کنند.

او همچنین در خصوص درخواست ارشاد اسلامی استان برای برگزاری کنسرت نیز گفت: دانشگاه علوم پزشکی ایلام بررسی و الزامات آن را اعلام کند.

حسنی تزریق واکسن و همراه داشتن کارت واکسیناسیون، رعایت شیوه نامه‌ها و رعایت فاصله اجتماعی با ظرفیت ۵۰ درصد سالن را از جمله این الزامات برای برگزاری کنسرت برشمرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.