نماینده مردم تربت حیدریه، زاوه و مه ولات از تخصیص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان زاوه طی سفر رئیس جمهور به خراسان رضوی خبر داد.

محسن زنگنه گفت: درحقیقت پیگیری و تلاش‌های زیادی در خصوص جذب اعتبارات پروژه بیمارستان راشد زاوه انجام شد و توانستیم سال گذشته ۱۴ میلیارد تومان اعتبار از محل تبصره ۱۴ یا همان هدفمندی یارانه‌ها برای تکمیل ساختمان بیمارستان راشد زاوه جذب کنیم که این مبلغ برای تکمیل ساختمان بیمارستان هزینه شد و ساخت پروژه پیشرفت کرد.

 زاوه تا سال ۸۷ یکی از بخش‌های تربت‌حیدریه بود که پس از ارتقا به عنوان شهرستان مستقل معرفی شد و اکنون این شهرستان دارای دو بخش سلیمان و مرکزی است و بر اساس آمار خانه‌های بهداشت.

نماینده مردم تربت حیدریه، زاوه و مه ولات گفت: در سفر وزیر بهداشت برای افتتاح بیمارستان راشد مبلغ ۱۶۰ میلیارد ریال مصوب شد و مراحل تخصیص آن هم تا سازمان برنامه پیش رفت و به جهت مشکلات مالی دولت در انتهای سال قبل، مقرر شد در ابتدای امسال این مبلغ تخصیص یابد.

او گفت: یکی دیگر از اقدامات انجام شده در سفر ریاست جمهوری به استان تصویب مبلغ ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل ساخت بیمارستان زاوه در سال ۱۴۰۱ بود که صورت گرفت.

زنگنه گفت: یکی از مطالبات به حق مردم زاوه راه اندازی این مجموعه درمانی بوده و امیدواریم با تزریق اعتبارات کسب شده تا هفته دولت یعنی شهریور امسال شاهد افتتاح این مجموعه و ارائه خدمات بهداشتی درمانی به مردم عزیز این دیار باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.