جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری سارقی که به صورت مسلحانه به سرقت اموال رانندگان خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی شهرستان سراوان اقدام می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ مرتضی جوکار گفت: در پی وقوع چند فقره راهبندان و سرقت مسلحانه اموال رانندگان خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی سراوان، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان سراوان با دریافت اظهارات مالباختگان، جمع‌آوری سرنخ‌های موجود و انجام اقدامات تخصصی سرانجام عامل اصلی این سرقت‌ها را که به به وسیله یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در محور‌های مواصلاتی سراوان با تهدید سلاح کلاش به سرقت اموال رانندگان اقدام می‌کرد، شناسایی کردند.

او گفت: با توجه به مجهول‌المکان بودن متهم، تلاش برای دستگیری او ادامه پیدا کرد تا اینکه با رصد و کنترل دقیق محور‌های مواصلاتی و اقدامات فنی صورت گرفته خودروی سارق در محور سراوان- "اسفندک" توقیف و متهم در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ جوکار  گفت: در بازرسی از خودروی این سارق یک قبضه سلاح کلاش با ۶۸ عدد فشنگ جنگی، یک دستگاه بیسیم و یک دستگاه دوربین شکاری به همراه بیش از ۵۰۰ گرم تریاک کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به انتقال متهم به پلیس آگاهی برای انجام تحقیقات تکمیلی، بر عزم جدی پلیس در برخورد با سارقان و بر هم زنندگان امنیت عمومی تاکید کرد و از شهروندان خواست ضمن رعایت هشدار‌های انتظامی و سلب فرصت از سارقان در صورت مشاهده موارد مشکوک با تماس ۱۱۰ موضوع را در اختیار پلیس قرار دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
یک دزد هم بین محور گشت به خاش هست اینم دزدجانیه بگیریدش
آخرین اخبار