فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: بسیج متشکل از انسان‌های مخلص و ولایت مدار و انقلابی، در چهل سال انقلاب، همیشه مددکار مردم و نظام بوده اند.

سرهنگ پاسدار سید جواد حسینی در جمع بسیجیان حوزه شهیدان حاج بابایی شهر مریانج گفت: ما پاسداران زمانی که در جمع بسیجیان وارد می‌شویم و عشق و اخلاصشان را مشاهده می‌کنیم، روحیه و امید مضاعفی می‌گیریم.

او گفت:وظیفه بسیج و سپاه ورود در بسیاری از عرصه‌هایی که در جامعه دیده می‌شود، نیست، اما زمانی که می‌بینند، مسئولان ذی ربط کارشان را به خوبی انجام نمی‌دهند وارد میدان می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: در کشور ما بحران آب بیداد می‌کند، اما مسئولانی که در سال‌های گذشته باید به فکر راه چاره می‌بودند، در خواب غفلت به سر می‌بردند و اکنون این بسیج است که برای حل این موضوع وارد شده، در بحث مسکن و ساخت منزل، ادارات مسئول باید به فکر می‌بودند که نبودند و اکنون در جا‌های مختلف بسیجیان این کار را بدون هیچ ادعایی و با حتی با هزینه شخصی انجام می‌دهند.

سرهنگ حسینی گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری اکنون در جنگ ترکیبی با دشمن هستیم و یکی از مهمترین تاکتیک‌های دشمن در این جنگ استفاده از فضای مجازی برای تخریب اذهان عمومی است و در بسیاری از زمینه‌ها نیز از غفلت ما استفاده کرده و موفق شده اند.

به گفته او اکنون فضای مجازی به حال خود رها شده و دشمن و ایادی آن‌ها در داخل کشور هر کاری که می‌خواهند در این بستر انجام می‌دهند، و مسئولان فضای مجازی هیچ به فکر ساماندهی این بستر نیستند و در این راستا این بسیجیان هستند که باید جهاد تببین راه انداخته تا نقشه‌های دشمنان را خنثی کنند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: یکی از اقدامات مهمی هم که باید توسط عموم مردم و بسیجیان پیگیری شود، احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است که بدون شک جلوی بسیاری از چالش‌ها و بحران‌های احتمالی را خواهد گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.