استاندار کرمان گفت: ارتش ، سپاه و نیروی های امنیتی و انتظامی مراقب مرزها هستند و از ترانزیت مواد مخدر جلوگیری می کنند.

زینی وند،استاندار کرمان، ضمن تبریک روز ارتش در مراسم این روز گفت: شما در این منطقه هم در کنار نیرو‌های امنیتی سپاه و نیروی انتظامی امنیت  منطقه را حفظ می کنید و از جان خود مایه می‌گذارید.

او می‌گوید: در حوزه امنیت کشور در طول تاریخ انقلاب ارتش نقش حیاتی داشته است هم از استقلال و امنیت کشور و هم مرز‌ها محافظت می کند و با توجه به اینکه درمنطقه‌ای حساس هستیم ارتش، در حفظ استقلال مرز‌ها موثر بوده است و ستون امنیت و ثبات منطقه می باشد.

زینی وند گفت: یکی از کانون‌های مهم سرویس‌های جاسوسی دشمنان منطقه مااست و کشور‌های فرامنطقه‌ای اجازه نداده اند این منطقه آرامش  و ثبات داشته باشد، ارتش در کنار سپاه و نیروی انتظامی در برای حفظ آرامش منطقه بسیار تلاش کرده اند.

به گفته استاندار کرمان ارتش ، سپاه و نیروی های امنیتی و انتظامی مراقب مرزها هستند و از ترانزیت مواد مخدر جلوگیری می کنند.

او می گوید: همین اروپایی ها و آمریکایی ها که ما را تروریست می دادند بدانند مردم ما مرد میدان هستند و مانند سردار عزیزمان حاج قاسم سلیمانی که جانش را فدای امنیت کشور و منطقه کرد برای حفظ میهن ایستادگی می کنند ارتش ما همیشه آماده است و نیروهای ارتشی لباس شهادت پوشیده اند و رهرو مکتب امام خمینی (ره) هستند.

زینی وند گفت:ارتش نیرویی مردمی است که همیشه در کنار مردم  قرار دارد و در سیل‌های چند ماه گذشته کنار مردم بودند و کمک می کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار