حجت الاسلام موسوی از دستگیری شرور عامل ضرب و جرح تبعه افغانستان و عامل انتشار فیلم این عمل مجرمانه در شهرستان ساوه خبر داد.

 شرور عامل ضرب و جرح  تبعه افغانستان  و  عامل انتشار  فیلم این عمل مجرمانه در فضای مجازی که موجب سوء استفاده دشمنان از آن برای راه اندازی کمپین در فضای مجازی از سوی شبکه‌ی صدای آمریکا شده بود در شهرستان ساوه دستگیر شدند.

حجت الاسلام سید عبدالمهدی موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی در این زمینه مطالبی به شرح زیر بیان کرد.

پس از اطلاع از موضوع و مذاکره با دادستان ساوه مبنی بر برخورد سریع و قاطع قانونی و نیز تلاش ضابطین، فرد مورد نظر شناسایی و به همراه همدستش دستگیر و با تشکیل پرونده در شعبه بازپرسی دادسرای شهرستان ساوه فرایند انجام تحقیقات در خصوص این موضوع آغاز شد.

بازپرس پس از احراز عنوان اتهامی در مورد عامل اصلی این اقدام مجرمانه، وی را به اتهام تحریک عملی و اغوای دیگران به درگیری و کشتار با هدف تشویش اذهان عمومی و برهم زدن امنیت ملی از طریق ایراد ضرب و جرح عمدی به تبعه خارجی و تهیه فیلم و انتشار آن در شبکه‌های اجتماعی (اینستاگرام) نسبت به صدور قرار بازداشت موقت اقدام نموده و متهم به زندان معرفی شده است.

هشدار می‌دهیم که این توطئه و فتنه جدید است هدف معاندین از پخش و انتشار این دست تصاویر و کلیپ‌ها در فضای مجازی ایجاد تفرقه، نزاع و درگیری بین مردم دو کشور مسلمان و دوست ایران و افغانستان است.

دشمنان می‌خواهند از طریق برهم زدن روابط دوستانه دو کشور به امیال خبیثانه خود در منطقه دست یابند، اما باید بدانند مردم فهیم و بصیر ایران و کشور همسایه و دوست افغانستان، بار دیگر با اعلام همبستگی و اتحاد خود نقشه‌های شوم آنان را با شکست مواجه می‌نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۲ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
من خودم وقتی وطنم دیگر جایی برای افغانستان ها نداره چه کنیم خب اول اولویت خودمان هستم بعد افغانستان های عزیز