رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با ابراز رضایت از اقدامات هوشمندسازی خدمات و رسالت‌های نیروی انتظامی که به صورت آزمایشی در قم در حال انجام است، گفت: این قبیل اقدامات به جای هوشمندسازی باید در سراسر کشور توسعه داده شود.

 آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری شامگاه دوشنبه در دیدار رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، طی سخنانی،گفت: نیروی انتظامی گام‌های بلندی در خدمات رسانی‌های نوین به مردم داشته باشد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم  گفت: نیروی انتظامی در سال‌های اخیر قدم‌های خوبی برای ارتقاء معنویت کارکنان و گسترش نظم و انضباط سازمانی بر داشته است.

آیت الله حسینی بوشهری گفت: خداوند به تمام اقدامات و کار‌هایی که با نیت الهی و خدمت به مردم در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، امنیتی و ... انجام می‌شود برکت می‌دهد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم  گفت: برای انجام وظایف سنگین ناجا مجریان دیندار قوی و معنوی لازم است، میدان کارزار پلیس میدان وسوسه انگیز است بنابراین هر کار معنوی در مجموعه انتظامی کار بسیار ارزشمند است باید کارکنان انتظامی را به سمتی سوق داد که مسئولیت پذیری و معنویت آن‌ها در اوج بوده و نیرو‌های خودساخته‌ای ساخته باشند تا در باتلاق گرفتار نشوند و اگر این‌ها در باتلاقی گرفتار شوند از دیگران انتظاری نیست.

حجت الاسلام ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در سفر به قم با آیات علیرضا اعرافی مدیرحوزه‌های علمیه، سیدمحمد سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و سیدهاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار و گفتگو کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار