فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه گفت: امروز آمریکایی‌ها برای تردد در خلیج‌فارس باید به ما حساب پس‌بدهند و این نشان از اقتدار نیروهای مسلح ایران در خلیج فارس است.

دریادار پاسدار علی عظمایی در مراسم گرامیداشت شهدای خلیج‌فارس گفت: هرمزگان این افتخار را دارد که در سه جبهه از ابتدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس حضور داشته است و شهدایی را تقدیم اسلام کرده است و در جبهه داخل مقابل منافقین کوردل در دهه ۶۰ شهدایی را تقدیم انقلاب کرده است.

او گفت: در جای جای خیابان‌های بندرعباس شهدایی تقدیم شده‌اند از شهید دقت در خیابان شاه حسینی سابق، شهید سقایی در مقابل خیابان آیت‌الله غفاری و شهید مرادی و احمد مجرد در سه راه مرادی بندرعباس تا شهید دباغیان در پارک‌شهر و شهید آبسواران همه در خیابان‌های هرمزگان و بندرعباس به شهادت رسیدند.

فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه گفت: جوانان باید بدانند که برای هر قدمی در خیابان‌های هرمزگان می‌گذارند شهدایی تقدیم شده و این شهدا در مقابل منافقین ایستادند و جان خود را فدای انقلاب کردند تا امنیت در شهر و استان به طور کامل برقرار شود.

عظمایی می گوید: در جایی شما تصویری از شهدای هرمزگانی نمی‌بینید و این مظلومیت رزمندگان و شهدای هرمزگانی است، اما این رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس در لشکر‌های مختلف نه تنها فقط لشکر ثارالله در لشکر امام حسین علیه السلام و تیپ المهدی (عج) نیز حضور داشتند و شهدایی تقدیم کرده‌اند.

او گفت: رزمندگان بندرعباس، جزیره هرمز و استان هرمزگان دور هم جمع شدند و مجموعه‌ای را تشکیل دادند و در جزیره ابوموسی با شناور‌هایی که باقی مانده از عملیات والفجر ۸ بود مستقر شدند و آمریکایی‌ها و قدرت‌های فرامنطقه‌ای اصلا باور نمی‌کردند که در منطقه خلیج‌فارس با این قایق‌ها بتوان در مقابل ناوگان دریایی و ناو هواپیمابر ۳۲۰ متری با ۷۵ جنگنده و پنج هزار پرسنل بایستد، اما دیدید که با قدرت ایمان جلوی آمریکایی‌ها ایستادند.

به گفته فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه در حال حاضر جوان‌های ما بهتر از جوان‌های دیروز پا در رکاب ولایت هستند.

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.