گفت‌وگو با عنایت بخشی درباره دیدار هنرمندان در میهمانی افطار ریاست جمهوری

بازیگر سریال «ولایت عشق» گفت: متاسفانه وضعیت هنرمندان پیشکسوت به اوضاعی نابسامان و دردناک رسیده است.

عنایت بخشی پیرامون دیدار هنرمندان در میهمانی افطار ریاست جمهوری گفت: چندی پیش یک دیدار و میهمانی دوستانه و هنرمندانه با حضور رییس جمهور داشتیم، این میهمانی با جوی بسیار دوستانه و گرم برگزار شد و میهمانان توانستند رو در رو با رییس جمهور گفت‌وگو داشته باشند.

وی درباره گفت‌وگوی خود با آیت‌الله سید ابراهیم رییسی ریاست جمهوری اسلامی ایران افزود: شخصا از نزدیک با وی به گفت‌وگو نشستم و موضوعات و مشکلاتی که هنرمندان پیشکسوت با آن روبرو هستند را مطرح کردم و رییس جمهور هم قول دادند که مسائل زندگی و درمان هنرمندان پیشکسوت پیگیری شود.


بیشتربخوانید


بازیگر سریال «ولایت عشق» در همین رابطه ادامه داد: متاسفانه وضعیت هنرمندان پیشکسوت دیگر از بد گذشته و به اوضاعی نابسامان و دردناک رسیده است، بسیاری از هنرمندان وضعیت معیشتی ناگواری دارند، بسیاری حتی خانه و سقفی بالای سرشان ندارند و همین زندگی را بر کام آن‌ها زهر کرده است، من به همراه چند تن از همکاران قدیمی خود این مسائل را با رییس جمهور مطرح کردیم و وی نیز با صبر و حوصله به حرف‌های ما گوش داد و قرار شد از طریق مسئولین ذی ربط مسئله پیگیری شود.

وی در همین راستا تاکید کرد: خوشبختانه شخص رییس جمهور با مسائل و مشکلات هنرمندان بیگانه نبود و خود هم حرف‌های ما را درک می‌کرد، امیدوارم سالانه این نوع از دیدار‌ها بیشتر شود تا هنرمندان بتوانند به صورت مستقیم با مسئولین دیدار و گفت‌وگو کنند.

بخشی مشکلات هنرمندان پیشکسوت را اینگونه تشریح کرد: مهمترین مشکل این هنرمندان مقوله مسکن است، آن‌ها اکثرا اجاره نشین هستند، از سویی مسائل درمان و سلامت آن‌ها باید بهتر رسیدگی شود، با توجه به اینکه پیشنهاد بازی برای این سنین کم است درآمد خوبی ندارند و اگر نه نیازی به کمک نبود و می‌توانستند خودشان از پس هزینه‌های زندگی بر آیند.

این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون  درباره فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری خاطرنشان کرد: فعلا سر پروژه خاصی نیستم، ترجیحم در این روز‌های ماه رمضان خانه نشینی و راز و نیاز است، البته شب‌های قدر را هم در پیش داریم که همواره برای من شب‌های بزرگ و عزیزی هستند و سعی می‌کنم اگر از لحاظ جسمانی وضعیت خوبی داشته باشم این شب‌ها را در مسجد محل سپری کنم.

منبع: میزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۳۰ فروردين ۱۴۰۱
درود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۳۰ فروردين ۱۴۰۱
درود .