رئیس پلیس راه خراسان رضوی از لغزندگی سطح تمام معابر و محور‌های خراسان رضوی خبرداد.

سرهنگ حسین میش‌مست گفت: از بعد از ظهر روز گذشته بارش باران اکثر محور‌ها و شهرستان‌های استان را فرا گرفت، در حال حاضر سطح تمام معابر لغزنده است و گردنه گوجگی در محور کلات، گردنه تیوان در محور درگز و گردنه خماری در محور تربت حیدریه نیز مه‌گرفتگی و محدودیت دید وجود دارد.

او گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲ فقره تصادف منجر به فوتی در محدوده سبزوار و پلیس راه ملک‌آباد رخ داد که این حوادث منجر به فوت یک سرنشین خانم در سبزوار و یک کودک ۱۳ ساله در محور ملک‌آباد شد.

رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: در نخستین بارش‌ها به دلیل ریختن گازوئیل و مواد روغنی روی آسفالت سطح جاده‌ها حالت صابونی پیدا می‌کند که همین موضوع منجر به واژگونی ۲ خودرو در ۲۴ ساعت گذشته شده است، همچنین طی این مدت هشت تصادف جرحی با ۱۰ مجروح و پنج مورد تصادف خسارتی در محور‌های خراسان رضوی رخ داده است.

سرهنگ میش‌مست گفت: تمام این تصادفات، واژگونی خودرو بوده که در پی لعزندگی سطح جاده به وقوع پیوسته است.

او گفت: در مسیر‌های رفت و برگشت محور مشهد به چناران تا محدوده ساغروان به دلیل وجود شرکت‌ها و کارخانجات ترافیک پرحجمی وجود دارد، اما کلیه معابر استان از ترافیک روانی برخوردار است.

رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: در حال حاضر سطح تمام جاده‌های استان لغزنده است و رانندگان باید با رعایت سرعت مطمئنه و دقت بالا در طول مسیرها تردد کنند.

اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی اوایل هفته جاری با صدور هشدار نارنجی اعلام کرده بود که خراسان رضوی در روزهای یکشنبه تا سه شنبه شاهد بارندگی خواهدبود که علاوه بر کاهش محسوس دما، احتمال آبگرفتگی و ایجاد رواناب در نواحی مستعد وقوع سیلاب وجود دارد و در این مدت وزش باد هم در سطح استان شدید و با احتمال بروز خسارت خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار