ایجاد ۹ پایانه موقت اتوبوسرانی در شب‌های قدر

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد از ایجاد ۹ پایانه موقت اتوبوسرانی و سرویس‌دهی بیش از هزار دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس در شب‌های قدر خبرداد.

علی اصغر نیشابوری گفت: هم‌زمان با شب‌های قدر خیل عظیمی از شهروندان برای شرکت در این مراسم معنوی به حرم مطهر رضوی مشرف می‌شوند که در این راستا سازمان اتوبوسرانی مشهد برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای زائران انجام داده است.

او گفت: ۹ پایانه موقت اتوبوسرانی در اطراف حرم ایجاد شده است و  ۱۱۴۸ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس به شهروندان در شب‌های قدر سرویس‌دهی می کنند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت:  ۹ پایانه موقت در نزدیکترین نقاط اطراف حرم‌مطهر رضوی با اختصاص ۲۴ مسیر، جهت برگشت عزاداران ایجاد شده است که شامل شارستان شیرازی، میدان شهدا، مسجد گوهرشاد، میدان بیت‌المقدس، چهارراه خسروی به سمت چهارراه مدرس، ابتدای خیابان خرمشهر، شارستان (طبرسی) و پایانه‌های شهید گمنام، شهدا و شهید هاشمی‌نژاد است.

تمهیدات ترافیکی شب‌های قدر در مشهد

سرهنگ عباس عابدینی رئیس پلیس راهور مشهد گفت: محدودیت توقف وسایل نقلیه در صورت نیاز از ساعت ۱۷ شب‌های ۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه رمضان تا پایان مراسم در طول مسیر‌های میدان شهدا به‌طرف خیابان شیرازی (از تقاطع شهدا تا حرم‌مطهر و روگذر شیرازی)، خیابان امام‌رضا (ع) حدفاصل میدان بسیج تا میدان بیت‌المقدس تا زیرگذر حرم مطهر، خیابان طبرسی از تقاطع گمنام تا حرم مطهر، خیابان نواب صفوی از میدان پنج‌راه تا حرم‌مطهر و طول خیابان شهید اندرزگو، خیابان بیت‌المقدس تا تقاطع خسروی و خیابان آیت‌الله بهجت از تقاطع شهدا تا مقابل بهجت ۲ از جمله تمهیدات در نظر گرفته شده برای شب‌های قدر است.

او گفت: بسته به پذیرش پارکینگ‌های حرم‌مطهر از ساعت ۲۰ شب‌های احیاء تا پایان مراسم از تردد کلیه وسایل نقلیه شخصی و موتورسیکلت‌ها به سمت حرم مطهر جلوگیری شده و در صورت حضور عزاداران در معابر و عدم امکان عبوروسایل نقلیه، محدودیت ترافیکی کامل اعمال خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار