فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از کشف ۸ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

به گفته سرهنگ  قدرت حیدری زاد  ، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در قالب طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ۷۲ ساعت گذشته توسط یگان امداد وکلانتری‌های تابعه این شهرستان به مرحله اجرا گذاشته شد.

او می گوید: در اجرای این طرح ضربتی با اشراف اطلاعاتی ماموران وگشت زنی‌های هدفمند موفق شدند ۴ سارق سابقه دار را دستگیرکه پس از اقدامات فنی و پلیسی به ۸ فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از دیگر دستاورد‌های اجرای این طرح به کشف ۲ دستگاه وسایل نقلیه سرقتی، شناسایی و دستگیری ۳ مورد ضارب چاقوکشی، دستگیری ۸ نفر ارازل اوباش و مزاحم خیابانی، توقیف ۱۲ دستگاه وسیله نقلیه متخلف و هنجارشکن کرد.

سرهنگ حیدری زاد در پایان با اشاره به تشکیل پرونده برای متهمان و تحویل به مراجع قضائی، گفت: اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برقراری امنیت پایدار در مناطق جرم خیز و با همکاری مردم به صورت مستمر در دستورکار انتظامی این شهرستان است و از شهروندان تقاضا می‌کنیم هشدار و توصیه‌های پلیسی را جدی بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.