شانزدهمین جشن گلریزان، در ماه مبارک رمضان با حضور مدیر عامل ستاد دیه استان و اعضای شورای اداری در شهرستان نیکشهر برگزار شد.

سید عبدالحسین سجادی مدیر عامل ستاد دیه استان سیستان و بلوچستان  گفت: شانزدهمین جشن گلریزان، در ماه مبارک رمضان در شهرستان نیکشهر و چهارده شهرستان سطح استان برای آزادی ۴۲ زندانی غیر عمد برگزار شده است.

او  گفت: برای آزادی زندانیان غیر عمد در استان سیستان و بلوچستان مبلغ دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان لازم است که امیدواریم با کمک خیرین نیک اندیش و مردم بتوانیم این مبلغ را جمع آوری و موجب شادی دل خانواده‌های زندانیان غیر عمد بشویم.

مجیب حسنی سرپرست فرمانداری شهرستان نیکشهر در جنوب سیستان و بلوچستان بلوچستان در جشن گلریزان این شهرستان گفت: کمک‌های خیرین برای آزادی زندانیان غیرعمد در شهرستان نیکشهر نسبت به سال گذشته سه برابر رشد داشته است.

حسنی  گفت: با نگاه پر مهر مردم و خیرین در سطح شهرستان مبلغ یک میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال جمع آوری و برای آزادی زندانیان غیر عمد تحویل ستاد دیه استان شده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان نیکشهر ضمن دعوت از عموم مردم استان برای کمک به آزادی زندانیان غیر عمد گفت: اقدامات پیشگیرانه توسط مردم، ترویج فرهنگ بیمه و رعایت اصول و قوانین می‌تواند از بسیاری از مشکلات و آسیب‌ها جلوگیری کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار