گرامیداشت شب‌های قدر در سیمای جهان بین

صداوسیمای چهارمحال و بختیاری با پخش برنامه‌های مختلف، شب‌های قدر و نزول رحمت الهی را گرامی می‌دارد.

 

به گزارش روابط عمومی صداوسیمای چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با فرا رسیدن شب‌های قدر و نزول قرآن، همچنین ایام شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع)، صدا و سیمای استان با تولید و پخش ویژه برنامه‌های مختلف از برکات الهی در این شب‌ها بهره می‌جوید.

معاونت سیمای جهان بین با برنامه‌های «شب‌های قدر» و «عقیق» شب‌های نزول قرآن را با خدای عالمیان مناجات و شب زنده داری می‌کند.

در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان و اولین شب از لیالی پر فیض قدر، سیمای جهان بین، مصلای حضرت امام خمینی (ره) شهرکرد، مسجد جامع شهرکرد، مسجد جامع روستای دستگرد و گلزار شهدای بروجن را پوشش تصویری می‌دهد و همراه و همدل روزه داران و هم استانی‌ها به مناجات با خالق یکتا می‌پردازد.

در شب بیست و یکم با مصلی و مسجد جامع شهرکرد، مسجد جامع روستای ارجنک و مسجد جامع شهر بن ارتباط تصویری برقرار و راز و نیاز‌ها و مناجات مردم استان را به تصویر می‌کشد.

همچنین پخش سخنرانی ها، قرائت دعای جوشن کبیر و مراسم قرآن به سر گرفتن از مصلای شهرکرد از ساعت ۲۳:۳۰ تا ۴ بامداد پخش خواهد شد.


بیشتر بخوانید


در شب بیست و سوم با مصلی و مسجد جامع شهرکرد، مسجد امام حسین (ع) فارسان و مسجد جامع شیخ شبان پوشش تصویری برقرار خواهد شد و مراسم معنوی قرائت دعای جوشن کبیر، قرآن به سر گرفتن و سخنرانی از مسجد جامع شیخ شبان پخش می‌شود.

 لحظاتی از این مراسم معنوی از شبکه‌های سراسری و شما هم پخش خواهد شد.

تهیه کنندگان بیژن علی بابایی، سیدامین رضوی، هوشنگ رحیمی، سیدمهدی سلیمی و حمید عسگری هستند.

از شب نوزدهم ماه رمضان، همزمان با ایام ضربت خوردن امیرالمؤمنین و شهادت حضرت علی (ع) و لیالی پر فیض قدر، ویژه برنامه «عقیق» به تهیه کنندگی وکارگردانی فرحناز حاتم پوری به مدت پنج شب از سیمای جهان بین تقدیم مخاطبان می‌شود.

گفت و گوی کارشناس مذهبی، میان برنامه‌های مناسبتی، زندگی نامه حضرت، گفتار متن، شعر و شاعر، حکایت، معرفی کتاب و مداحی از بخش‌های متنوع این ویژه برنامه است که با اجرای احمد باقری ساعت ۲۱ روی آنتن می‌رود.

معاونت صدا با ویژه برنامه «قرار عاشقانه» از فیوضات ماه بندگی خدا و شب‌های قدر بهره می‌جوید و به راز و نیاز با خالق هستی می‌پردازد.

این برنامه در شب‌های پر برکت قدر به تهیه کنندگی محمدرضا رسولی، نایب صالحی و مهشید موسویان از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد تقدیم همراهان رادیو جهان بین خواهد شد.

دعا‌های متناسب با این شب ها، مباحث کوتاه کارشناسی ویژه فضایل شب‌های قدر، ارتباط با خبرنگاران آزاد و گزارشگران نقاط مختلف استان به ویژه مناطق روستایی، آواز‌های عرفانی و مذهبی، شعر شاعران آیینی استان، تقویت و پخش قرائت دعای جوشن کبیر، سخنرانی و مراسم قرآن به سر گرفتن از مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد، مطالب و بسته‌های صوتی متناسب با این شب‌ها و بسته‌های صوتی مرتبط با ایام شهادت حضرت علی (ع) از قسمت‌های گوناگون این برنامه رادیویی است.

معاونت خبر صدا و سیمای استان هم هر شب با پخش یک گزارش تولیدی، یک گزارش خبری در شهرکرد، پوشش مراسم شب‌های قدر در نقاط مختلف استان و برقراری ارتباط زنده با مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد در خبر ساعت ۲۳، شب‌های پر فضیلت قدر و شهادت مظلومانه اولین امام شیعیان را گرامی می‌دارد.

معاونت فضای مجازی صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری هم با تولید ویدئو کست، پوستر، کلیپ، پادکست، فیلم کوتاه و موشن گرافیک، بارگذاری محتوا‌های مجازی و اطلاع رسانی در کانال ها، سایت مرکز و انتشار محتوا‌های مرتبط در آپارات، شب‌های پر فضیلت قدر را گرامی داشته و ایام شهادت حضرت علی (ع) را به سوگ می‌نشیند.

برچسب ها: صداوسیما ، شب های قدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار