مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان از کسب رتبه دوم روکش آسفالت محور‌های شریانی این اداره کل در بین ادارات راهداری وحمل ونقل جاده‌ای سراسر کشور در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

 روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان، ایوب کرد  گفت: طرح ملی بهسازی و ارتقای روکش آسفالت محور‌های شریانی در سال گذشته به طول ۶۱۷ کیلومتر با هدف تأمین ایمنی عبور و مرور، کاهش میزان خرابی راه و افزایش عمرآن، کاهش هزینه‌های استهلاک وسایل نقلیه و همچنین ایجاد شرایط مناسب برای رسیدن به موقع به مقصد اجرایی شده است.

او  گفت: با توجه به ویژگی شاخص ترانزیت و تجارت این استان روکش آسفالت محور‌های شریانی می‌تواند نقش مهمی را در بهبود و سرعت مبادلات اقتصادی منطقه و ایمنی کاربران جاده‌ای ایفا نماید.

کرد گفت:موثرترین شرایط برای حمل ونقل آرام و ایمن، داشتن یک رویه سالم راه همراه با نصب علائم ایمنی لازم بوده تا بتوان با خیالی آسوده تردد کرد .

او گفت: جاده‌ها از جمله اموال عمومی است که قانون گذار حفظ، حراست و نگهداری تعریض و هرگونه فعالیت‌های مرتبط با آن را به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای محول نموده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار