رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از تمهیدات ترافیکی این پلیس در شب‌های پرفضیلت قدر در شهر کرمانشاه به منظور حفظ ایمنی شهروندان خبر داد.

محمد حیدری گفت : به منظور تسهیل در تردد شهروندان و حفظ ایمنی مردم روزه دار و نظم بخشی به حوزه ترافیکی اطراف مساجد، امامزاده ها، هیات‌ها و تکایا، پلیس راهور نسبت به پوشش ترافیکی معابر و محل‌های پرتردد اقدام خواهد کرد.

به گفته رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه باتوجه به اینکه مراسم ویژه شب‌های قدر کرمانشاه در حسینه شهدا باغ فردوس و در جوار قبور مطهر شهیدان والامقام برگزار می‌شود، محدودیت تردد در معابر اطراف مزار شهدا با هدف ایمنی تردد شرکت کنندگان در مراسم و کنترل ترافیک محل، اعمال خواهد شد.

محدودیت تردد در اطراف حسینیه شهدا با شروع مراسم از حوالی ساعت ۲۲ آغاز و تا پایان مراسم که حدود ساعت چهار بامداد خواهد بود، ادامه پیدا می‌کند.

به خاطر افزایش ایمنی شب زنده داران مراسم احیا، از حرکت کامیون‌ها در معابر پرتردد نیز جلوگیری به عمل خواهد آمد.

ترافیک بزرگراه‌های کرمانشاه با توجه به افزایش حجم تردد‌ها در شب‌های قدر کنترل می شود.

از رانندگان درخواست می شود در تاریکی شب مراقب رانندگی خود بوده و حتما با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنند و هم به شهروندان توصیه کرد در صورت عبور از خیابان حتما مراقب تردد خودرو‌ها باشند و حتی الامکان از پل‌های عابر پیاده استفاده کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.