شهردار شیراز گفت: آماده هستیم تا بیشترین همکاری را با سرمایه‌گذاران حوزه‌های مختلف بویژه حوزه تفریحی و سرگرمی تعریف شده داشته باشیم.

سید احسان اصنافی در نشست با اعضای شورای اسلامی شهرستان شیراز گفت: درآمد و هزینه شهرداری شیراز با دو میلیون نفر جمعیت، همانطور که درآمد بالاست، هزینه‌ها نیز بالا بوده و مشکلات و مسائل خاص خود را دارد.

او درخصوص همکاری شهرداری شیراز با شورای اسلامی شهرستان شیراز و شورا‌های اسلامی این شهرستان گفت: باید از ظرفیت‌های موجود استفاده کرد و در حوزه‌های مختلف آماده انتقال تجربیات هستیم.

شهردار کلان شهر شیراز گفت: امکان هزینه کردن شهرداری شیراز در خارج از محدوده شهری شیراز وجود ندارد و شهرداری شیراز در مسائلی همچون آموزش آتش‌نشان‌ها، انتقال تکنولوژی مدیریت پسماند و حوزه‌های عمرانی می‌تواند برای شورا‌های اسلامی شهر‌های شهرستان شیراز مفید باشد.

او با استقبال از سرمایه‌گذاران در شهر شیراز گفت: آماده هستیم تا بیشترین همکاری را با سرمایه‌گذاران حوزه‌های مختلف بویژه حوزه تفریحی و سرگرمی تعریف شده داشته باشیم.

محمدتقی تذروی، رییس شورای اسلامی شهرستان شیراز نیز در این نشست گفت: شورای اسلامی شهرستان شیراز نیاز به تعامل و همکاری با شهرداری شیراز دارد.

او گفت: مساعدت و همکاری شهرداری شیراز با شورای اسلامی شهرستان شیراز در قالب تفاهم‌نامه میسر خواهد شد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز همچنین گفت: اگر خدمات و امکانات لازم برای بخش‌های اطراف شیراز ارائه نشود، جمعیت به سمت شهر شیراز سر ریز خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار