معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت : نزدیک به ۲۰۰ شرکت فناور آماده تجاری‌سازی داریم که باید از نظر زیرساختی، تامین مالی و لینک شدن با بخش صنعت و شرکت‌های دانش‌بنیان که قابلیت صادرات، فروش و بازاریابی دارند، حمایت شوند.

بهزاد باباخانی گفت : مقام معظم رهبری ۹ سال از ۱۰ سال اخیر را در نامگذاری سال‌ها تأکید ویژه‌ای بر کلید واژه «اقتصاد» و «تولید» داشتند که بیانگر اهمیت این موضوعات در تحریم‌های ظالمانه است که باید خروجی آن به افزایش تولید، افزایش درآمد به سرانه، کاهش تورم و کاهش نرخ بیکاری منجر شود.

به گفته معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه امسال نامگذاری‌ها، سال تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین نامگذاری شده است. این نامگذاری سال به معنای فراموش شدن نامگذار‌ی‌های سال‌های گذشته نیست و همچنان باید مورد توجه باشند.

استاندار تأکید ویژه‌ای بر تحقق سال داشتند براین اساس ستاد هماهنگی و عملیاتی اقتصاد دانش‌بنیان در استان شکل گرفته که برنامه‌های خوبی در این حوزه دیده شده است.

یکی از این برنامه‌ها تقویت واحد‌های موجود از حیث دانش‌بنیان شدن است تا به شرکت دانش‌بنیان ورود کنند، چون دانش‌بنیان کردن به ارتقا بهره‌برداری، کاهش هزینه‌ها و... منجر می‌شود.

تعدادی واحد‌های فناور داریم که مستعد تجاری‌سازی و دانش‌بنیان هستند که در این فاز هم ورود خواهیم کرد. نزدیک به ۲۰۰ شرکت فناور آماده تجاری‌سازی داریم که باید از نظر زیرساختی، تامین مالی و لینک شدن با بخش صنعت و شرکت‌های دانش‌بنیان که قابلیت صادرات، فروش و بازاریابی دارند، حمایت شوند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.