بررسی راهکار‌های تحقق شعار سال با همکاری رسانه در سمنان

نشست هیات اندیشه ورز صدا و سیمای مرکز سمنان با حضور نمایندگان بخش‌های علمی، تحقیقاتی، صنعت، معدن و کشاورزی برگزار شد.

رییس پارک علم وفناوری استان سمنان در این نشست گفت: بیش از ۴۰۰ واحد فناور و ۷۲ شرکت دارای مجوز در بخش‌های مختلف تولیدات دانش بنیان در استان فعالیت می کنند.

نظری می گوید:فرهنگسازی برای نهادینه کردن تولید و اقتصاد دانش بنیان را برای تحقق شعار سال ضرور‌ی دانست و گفت: استان سمنان بادارا بودن دو پارک علم و فناوری از امتیازات خوبی برای تحقق شعار سال برخوردار است

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: فن بازار منطقه‌ای، کلینیک کسب و کار، شرکت‌های مشاوره و ۶۰ مرکز مشاوره حقیقی و حقوقی از جمله این حمایت هاست.

رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان هم نفوذ هرچه بیشتر دانش در بخش کشاورزی را عامل تحولات عظیم در اقتصاد کشاورزی کشور دانست.

 سرپرست صداو سیمای مرکز سمنان گفت: صدا و سیمادر تمام زمینه‌ها و از تمام قابلیت‌ها برای حمایت از شرکت‌ها و تولیدات دانش بنیان برای تحقق شعار سال استفاده خواهدکرد.

آقای دهرویه گفت: علاوه بر توجه ویژه به نخبگان و مجامع علمی تحقیقاتی، معرفی و ایجاد شناخت کامل، تبیین و شناساندن قابلیت‌ها در بخش‌های مختلف از عوامل مهم مشارکت و همراهی مردم و تحقق هرچه بهتر شعار سال است

سرپرست صداو سیمای مرکز سمنان می گوید: افزایش ارتباط صنعت و دانشگاه از عوامل مهم نتیجه بخشی اقدامات و افزایش اشتغال تحصیلکردگان در شرکت‌های دانش بنیان خواهد بود.

برپایی جشنواره رسانه و فناوری و نوآوری از موضوعاتی بود که مدیر کل صداو سیمای مرکز سمنان برای بهره گیری هرچه بهتر از ظرفیت‌های رسانه در تولید و پخش محتوا‌های گوناگون برآن تاکید کرد

در این نشست معاونان، مدیران و برنامه سازان بخش‌های مختلف صداو سیمای مرکز سمنان نیز موانع، مشکلات راهکار‌ها و پیشنهادات در راستای تحقق هرچه بهتر شعار سال را مطرح کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.