ضرورت ورود شرکت‌های دانش‌بنیان به میدان تولید با حمایت متولیان

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: متولیان امر باید از شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت و آن‌ها را وارد میدان تولید کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام در شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: دانش‌بنیان کردن تولیدات با توجه به شعار سال باید بیش‌تر از گذشته مورد توجه قرار بگیرد تا فرهنگ‌سازی در این حوزه همراه با ظرفیت‌سازی صورت بگیرد.

متولیان امر باید از شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت و آن‌ها را وارد میدان تولید کنند این تولیدات باید در اولویت قرار بگیرد و همچنین مورد اعتماد واقع شود تا بتواند پاسخگوی نیاز‌ها و حلال مشکلات باشد.


بیشتر بخوانید


باید با حمایت مسئولان، تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان در چهارمحال و بختیاری حداقل به ۱۰۰ شرکت برسد، اگر از فرصت‌های به‌خوبی استفاده شود، شاهد تحقق شعار سال خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به فرا رسیدن لیالی قدر، گفت: این شب‌ها یک ظرفیت عظیم است و کمتر کسی عظمت این شب را درک می‌کند؛ در این شب‌ها می‌توان یک تحول در زندگی خود ایجاد کنیم چرا که توسل به خدا و ائمه بسیار تاثیرگذار است بنابراین باید فرصت شب‌های قدر را مغتنم بشماریم.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس نامگذاری شده است و پس از ایجاد وقفه دو ساله در برگزاری راهپیمایی این روز به‌علت بیماری کرونا، امسال شاهد یک اجتماع پرشکوه و مردمی خواهیم بود و این مسئله باید مورد توجه جدی متولیان قرار بگیرد تا مردم مظلوم فلسطین شاهد یک حمایت جدی از سوی مردم ایران اسلامی باشند.

عید سعید فطر آدابی را همراه دارد که یکی از آن‌ها پرداخت زکات فطریه است و امسال باید این زکات با محوریت کمیته امداد امام خمینی (ره) جمع‌آوری شود و سایر نهاد‌هایی که نیز اقدام به جمع آ‌اوری زکات فطریه می‌کنند باید مجوز داشته باشند تا این زکات به دست نیازمندان واقعی برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار