نمایشگاه محصولات خراطی روی چوب در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری برپا شد.

آقای رمضانی معاون صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: نمایشگاه محصولات خراطی روی چوب در غرفه دائمی معرفی محصولات صنایع‌ دستی و هنر‌های سنتی استان در محل این اداره‌کل برپا شد.

نمایشگاه محصولات خراطی روی چوب به مدت یک هفته در غرفه دائمی معرفی تولیدات صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی استان در محل این اداره‌کل برپا است.


بیشتر بخوانید


هر هفته یکی از هنرمندان صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی چهارمحال و بختیاری با حضور در این غرفه تولیدات و محصولات خود را معرفی خواهد کرد.

معرفی کامل تولیدات صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی چهارمحال و بختیاری و تلاش برای بازاریابی انواع محصولات هنرمندان استان از مهم‌ترین اهداف برپایی غرفه تولیدات صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی استان در محل این اداره‌کل به‌شمار می‌رود.

آقای مبینی دهکردی هنرمند صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی چهارمحال و بختیاری با ۱۵ سال سابقه فعالیت در رشته خراطی روی چوب هم گفت: در این غرفه افزون‌بر ۳۰ اثر از انواع تولیدات خراطی روی چوب به‌نمایش درآمده است.

این نمایشگاه شامل مجموعه‌ای از تولیدات مرتبط با رشته خراطی روی چوب است.

بازار فروش محصولات خراطی روی چوب بیشتر در داخل کشور و چهارمحال و بختیاری است و فروش تولیدات این هنرصنعت در سایر کشور‌ها به بازاریابی نیاز دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار