رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: تجهیزات مورد نیاز بیمارستان میامی با ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب، تهیه و از هفته دیگر به این بیمارستان منتقل خواهد شد.

آقای شیبانی گفت: امروز شاهد افتتاح شش پروژه دیگر نیز در حوزه‌های عمرانی و بهداشت و درمان خواهیم بود که به جز بخش قلب بیمارستان امام حسین (ع) که دستگاه‌های آن از قبل تجهیز شده بود، مابقی ده طرح مذکور، ۸۰ میلیارد تومان اعتبار را به خود اختصاص داده‌اند که رقم قابل توجهی محسوب می‌شود.

 توجه به مرکز رشد دانشگاه با هدف ارتقای دانش بنیان‌ها و استفاده از این شرکت‌ها برای تحقق شعار سال یعنی دانش بنیان‌ها، تولید اشتغال‌زا از دیگر سیاست‌های دانشگاه علوم پزشکی شاهرود محسوب می‌شود.

 راه اندازی مرکز بهداشت و درمان قلعه نو خرقان و همچنین ارتقای اورژانس به صورت کمی و کیفی از دیگر اقداماتی بود که در دستور کار قرار گرفت و خوشبختانه توانستیم شاهد ارتقای خدمت رسانی به مردم باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: امروز با حضور مسئولان از سند تحول آموزشی دانشگاه نیز رونمایی می‌شود و ما تاکید ما بر این است که در دانشکده‌ها و در مقوله مهم آموزش این سند اولویت قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.