استاندار مرکزی:

سپاه پشتیبان ملت و انقلاب و عامل توازن امنیت در جهان اسلام است

مخلص الائمه گفت: سپاه در همه عرصه‌هایی که کشور و ملت به آن احتیاج داشته اند افتخارات بزرگ و حماسه‌های ماندگار خلق کرده است.

فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی به مناسبت فرارسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران مطالبی به شرح زیر بیان کرد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقاطع مختلف انقلاب با پویایی و نشاط به معنای واقعی پاسدار و حافظ انقلاب بوده و در همه عرصه‌هایی که کشور و ملت به آن احتیاج داشته اند سپاه افتخارات بزرگ و حماسه‌های ماندگاری خلق کرده است.

سپاه عامل اقتدار نظام اسلامی و پشتیبان ملت و انقلاب است و برای رفع مشکلات مردم در همه صحنه‌ها مجاهدانه و مخلصانه در میدان خدمت رسانی حاضر است و امروز سپاه در سال‌های آغازین چهل‌واره دوم انقلاب در اوج اقتدار است.

ولایتمداری، تکلیف‌مداری، مردم‌محوری و معنویت از ویژگی‌های برجسته سپاه است و کارنامه موفق سپاه در بخش‌های مختلف مؤید تلاش مخلصانه برای پیشرفت همه جانبه انقلاب و قوی شدن ایران اسلامی در همه ابعاد است.

سپاه پاسداران عامل توازن امنیت در جهان اسلام است و در کنار سایر نیرو‌های مسلح با تفکر ولایتمداری و انقلابی، سربلندی و اقتدار نظام اسلامی و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان را رقم زده اند.

کارنامه سپاه در جبهه‌های مختلف از جمله دفاعی، سازندگی، علم و فناوری، محرومیت‌زدایی، جبهه مقاومت، حل مشکلات مناطق محروم و حاشیه نشین و رفع آسیب‌های اجتماعی، نهضت کمک مؤمنانه، وحدت و همدلی میان اقوام و مذاهب و مبارزه با گروهک‌های تروریستی درخشان است و همین کارنامه، سپاه را به عنوان یکی از اصلی‌ترین مؤلفه‌های قدرت تبدیل کرده است.

راه و مکتب سپاه برگرفته از سیره سیدالشهدا (ع) و نهضت حسینی (ع) است و این نهاد مقدس در طول حیات با برکت خود بزرگانی همچون سردار پرافتخار اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای حماسه ساز مقاومت را تربیت نموده که نام و آوازه این سرداران به عنوان الگویی درخشان در بین تمام ملت‌های آزادی خواه تبدیل شده است و بر تارَک تاریخ معاصر می‌درخشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
محمدرضا کیانفر
۱۰:۰۶ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
.
سردار علی فدوی جانشین فرمانده سپاه گفت: برای ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی ۲۰۰هزار نفر شهید و هزاران نفر جانباز و یا اسیر شدند.

آقای فدوی،
آنان شهید و جانباز و اسیر شدند تا ملت‌شان در رفاه و امنیت و سرافرازی زندگی کند نه اینکه عده‌ای خائن و فاسد و جنایتکار بیت‌المال ملت خدازده را بدزدند خرج عطینا نمایند.
شرط ما بود که باهم همه همدست شوبم، به وفاق و به وفا یکسره پابست شویم.
از پی نیستی از همت حق هست شویم، نه کز اینان ز نفاق و دودلی پست شویم.

سرور گرامی،
تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
1- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی.
2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی.
با تشکر از توجه شما.