رئیس علوم پزشکی شیراز به روند نزولی آمار ابتلا و بستری کرونا در فارس اشاره کرد و گفت: این کاهش نسبی نباید موجب غفلت شود و مردم باید تکمیل زنجیره واکسیناسیون را در اولویت قرار دهند.

سید وحید حسینی گفت: با توجه به اهمیت تکمیل واکسیناسیون علیه کروناویروس در راستای مقابله با بیماری کووید۱۹، هماهنگی لازم برای استقرار دو پایگاه سیار واکسیناسیون علیه کروناویروس با مشارکت بسیج جامعه پزشکی فارس ویژه شب‌های قدر، انجام شده است.

او گفت: این پایگاه‌های سیار در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) و حسینیه ثارالله که میزبان مومنان و روزه داران در شب‌های قدر در شهر شیراز هستند، مستقر خواهد شد تا دسترسی مردم تسهیل شود.

رئیس علوم پزشکی شیراز گفت: براساس آخرین امار، ۹۳.۵ درصد مردم فارس دُز اول، ۸۷.۵۴ درصد دُز دوم و ۴۸.۵۵ درصد دُز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

او با بررسی شرایط بیمارستان‌های استان و چگونگی ارائه خدمات به بیماران، از روند نزولی بستری بیماران کووید۱۹ در چند روز گذشته خبر داد و تاکید کرد: با وجود کاهش نسبی آمار‌های کرونا در استان، باید به این نکته توجه داشته باشیم که این آمار‌ها سبب غفلت مردم و کاهش رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در جامعه نشود و ضروری است مردم استان کماکان شیوه نامه‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و حفظ فاصله فیزیکی را رعایت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار