حیدری:

جوانان تهدید‌ها را تبدیل به فرصت می‌کنند

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه جوانان می‌توانند تهدید‌ها را در کشور به فرصت تبدیل کنند، گفت: انتصاب نیرو‌های جوان در پست‌های مدیریتی در استان در دستور کار قرار دارد.

آقای حیدری در نشست صمیمی با جمعی از جوانان نخبه چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه جوانان بسیاری، دغدغه توسعه و پیشرفت استان را دارند، گفت: این جلسات باید تداوم داشته باشد تا بتوانیم از نظرات سازنده جوانان صاحب ایده و نخبه در تمامی زمینه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، علمی، فرهنگی و ... بهره ببریم.

باید برنامه‌ریزی‌ها برای توسعه و آبادانی در کشور بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی صورت بگیرد، در چهار دهه گذشته به برکت این نظام جمهوری اسلامی پیشرفت‌های خوبی در کشور صورت گرفته است و باید این دستاورد‌ها در زمینه‌های مختلف از جمله فناوری هسته‌ای، نانو، پزشکی، نظامی و ... بیان شود.


بیشتر بخوانید


در دفاع مقدس جوانان این مرز و بوم ثابت کردند که اگر به آن‌ها میدان بدهند، می‌توانند موفقیت‌های بسیاری را کسب کنند، همچنین پس از جنگ تحمیلی همین جوانان موفقیت‌های بسیاری را در حوزه‌های علمی کسب کردند و در برخی حوزه‌ها در جهان سرآمد هستیم.

به جوانان در بحث اقتصاد پویا و دانش‌بنیان که موجب افزایش قدرت کشور است، نیاز داریم، گام‌های خوبی در این مسیر برداشته شده است، باید موضوعات مورد تاکید مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مورد توجه جوانان قرار بگیرد.

جوانان می‌توانند تهدید‌ها را در کشور به فرصت تبدیل کنند، دشمن به‌دنبال اجرای پروژه ناامیدسازی در کشور است، جوانان می‌توانند این تهدید را به فرصت تبدیل کرده و در کشور امیدآفرینی کنند.

توسعه جهشی در چهارمحال و بختیاری در دستور کار قرار دارد، جذب اعتبارات ۱۴۰۰ از ۳۰ درصد به ۷۰ درصد افزایش پیدا کرد، همچنین اعتبارات بسیار خوبی به پروژه‌های دارای اولویت استان با پیگیری صورت گرفته توسط مسئولان، اختصاص پیدا کرد.

برای رفع محرومیت، توسعه و پیشرفت چهارمحال و بختیاری از تمامی ظرفیت‌ها بهره خواهیم برد و در آینده شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود، برای توسعه استان باید از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کنیم، در سفر ریاست جمهوری به چهارمحال و بختیاری نیز اعتبارات و تسهیلات خوبی به استان اختصاص پیدا خواهد کرد.

برای ایجاد اشتغال پایدار در استان، پیش‌بینی شده است تا سطح زیر کشت گلخانه‌های استان از ۳۰ هکتار به ۵۰۰ هکتار افزایش پیدا کند.

انتصاب نیرو‌های جوان در پست‌های مدیریتی در چهارمحال و بختیاری در دستور کار قرار دارد، میانگین سنی مدیران در دولت سیزدهم در استان حدود ۱۵ سال کاهش پیدا کرده است، در انتصابات پاکدستی، فسادستیزی، انقلابی بودن و جهادی بودن مورد تاکید است.

در اواخر پارسال اعتبار قابل توجهی در حوزه اعتبارات هزینه‌ای به چهارمحال و بختیاری اختصاص پیدا کرد که با این اعتبارات حقوق کارکنان، پاداش پایان خدمت و بدهی‌های دستگاه‌های اجرایی پرداخت شد.

تامین آب پایدار برای شرب، صنعت و کشاورزی در دستور کار قرار دارد، برای این کار تکمیل پروژه‌های متعدد آبی از جمله سد باباحیدر، سد گهرو، سد خرسان و ... در دستور کار قرار گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Bakhtiyari
۱۸:۵۴ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
با کوشش و تلاش و هوشمندی ،این استان را هر چه زودتر و با شتابتر به استانی ابر صنعتی تبدیل سازید ،این استان ظرفیت تبدیل به استانی ابر صنعتی را داراست.
امیدوارم همه مسولان و مردم و نمایندگان استان هر چه بیشتر و بهتر برای این استان تلاش کنند.
این طرحها حتما یادگاری‌های خوبی برای حال و آیندگان است.
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسی
۱۸:۵۱ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
جناب استاندار و مسولان استانی و کشوری و نمایندگان زاگرس مرکزی و استان میبایست فرصت های از دست رفته گذشته را در طول سالیان سال به استان برگرداندن و همه فرصت سوزی های گذشته را جبران و نقاط بالقوه استان را به بالفعل تبدیل کنند .
این خود عین عدالت است عدالتی که همه مناطق و مخصوصا مستعد را میبایست زیر پوشش قرار دهد .
با آرزوی اینکه این استان هر چه زودتر به شکوفایی و بالندگی و پویایی و رشد و پیشرفت برسد.
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری فرزند زاگرس مرکزی
۱۸:۴۷ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
ساخت گلخانه های نوین و کشت گلخانه آیی هیدرو پونیک
تبدیل استان به قطب انبار و ذخیره و سیلو و سردخانه و کشتارگاه و صنعت بسته بندی خوب و بروز و نوین
ساخت ماشین آلات کشاورزی همچون تراکتور و کمباین و دستگاهها و کارخانجات آبیاری نوین
ساخت کارخانجات خشکبار همچون کشمش و بادام و گردو
ساخت کارخانجات فولاد و پتروشیمی و پالایشگاه باتوجه به منابع آب و انرژی فراوان در استان
ساخت شهرها و شهرک‌های ریز و درشت صنعتی در سراسر استان و به صورت پراکنده و گسترده
ساخت نیروگاه‌های گازی و سیکل ترکیبی بزرگ
ساخت کارخانجات ریسندگی و چرم و کیف و کفش با توجه به آمایش سرزمین
ساخت صنایع چوب و کاغذ
ساخت صنایع و کارخانجات و تولیدیهای مواد غذایی و لبنی
طرحها و ساخت و سازهای بالا با توجه به آمایش سرزمینی و پدافند غیرعامل و وجود منابع انرژی فراوان در استان چهارمحال و بختیاری امکان پذیر است.
به طور کلی این استان ظرفیت پذیرش تمام صنایع را با توجه به مرکزیت و نزدیکی به بنادر و وجود آب و انرژی در خود را داراست.
آخرین اخبار