مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: جهت کنترل تردد در محور‌های مواصلاتی این استان با جانمایی۲ دستگاه تردد شمار جدید، تعداد این ابزار هوشمندسازی حمل و نقل جاده‌ای به ۹۶ دستگاه رسیده است.

ارسلان شکری با اشاره به کارکرد دستگاه‌های تردد شمار جاده‌ای گفت: این سامانه از طریق حلقه‌های مغناطیسی کارگذاری شده است.

شکری می گوید: این دستگاه‌ها با نصب در جاده‌های ارتباطی، اطلاعاتی از قبیل تعداد خودرو‌های عبوری، میانگین سرعت و کلاس خودرو‌های عبوری را به صورت بر خط ارائه می‌کند از طرفی اطلاعاتی نیز از طریق سامانه  sanet قابل دریافت است.


شکری از ارتقای ۲ دستگاه تابلوی پیام متغیر در جاده ارومیه - مهاباد و برعکس (سه راهی محمدیار) خبر داد و گفت: عملیات اجرایی تابلوی پیام متغیر محور ترانزیتی ایواوغلی - ماکو (مرگنلر) نیز آغاز شده و در محور ارومیه به مهاباد هم تابلوی ترافیک نما به پیام متغیر تبدیل شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: تابلو‌های پیام متغیر از جمله تجهیزات کنترل ترافیک هستند و به منظور ارایه اطلاعات به رانندگان در طول مسیر‌های ارتباطی نصب و مطالب مندرج در آن‌ها مورد استفاده رانندگان قرار می‌گیرد.


شکری گفت: هفت دستگاه تابلو پیام متغیر در محور‌های مواصلاتی سطح استان نصب شده تا آخرین وضعیت راه‌ها و وضعیت ترافیکی و سایر اطلاعات مورد نیاز رانندگان را نمایش دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.