امام جمعه موقت تهران گفت: باید تضمین جدی از غرب گرفته شود نه اینکه امروز قرارداد ببندند و فردا کسی بیاید و آن را نقض کند.

آیت الله خاتمی در نماز جمعه این هفته گفت: اینکه مردم پیش بینی فردا را نداشته باشند که قیمت‌ها چه خواهد شد، ناآرامی در جانشان ایجاد می‌کند و ما مسئولان محترم را دعا می‌کنیم که خداوند بهترین راه‌ها را پیش رویشان بگذارد.

پیش از این، رئیس جمهور ۲۶ فروردین چهار سال تورم ۴۰ درصد را عامل اصلی گرانی‌ها دانست و با اشاره به اقدامات دولت برای مهار تورم و گرانی گفت: موفقیت دولت این است که ظرف هشت ماه توانسته تا حدّی جلوی سیل تورمی گذشته را بگیرد و نرخ رشد تورم مهار شده و در ماه‌های آینده کمتر و کمتر خواهد شد.

پا را فراتر بگذارید تل آویو و حیفا با خاک یکی می‌شود

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه سپاه افتخارات فراوانی دارد و ملت ما قدردان این فرزندان ایثارگر هستند، گفت: این افتخار سپاه است که بگوید ما موشک باران کردیم و اگر پا را فراتر بگذارید تل آویو و حیفا با خاک یکی می‌شود.

به گفته آیت‌الله خاتمی، سپاه محبوب بوده ،محبوب هست و محبوب خواهد ماند.

بامداد یکشنبه ۲۲ اسفند پارسال، موشک‌هایی از داخل ایران به مقر جاسوسی موساد در اربیل عراق برخورد و این مرکز را منهدم کردند. بلافاصله پس از این اتفاق، منابع خبری از شنیده‌شدن صدای انفجار‌های مهیب در اربیل عراق و هدف قرار گرفتن چندین مرکز متعلق به رژیم صهیونیستی خبر دادند.

پس از آن نیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه‌ای را درباره این موشک‌باران و محل برخورد موشک‌ها صادر کرد.

گفتنی است، حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه صهیونیست‌ها در اربیل عراق با ۱۰ فروند موشک نقطه‌زن ایرانی از خانواده موشک‌های فاتح، ازجمله فاتح ۱۱۰ انجام شده است.

سپاه پاسداران قطعا از لیست تحریم‌های آمریکا خارج شود 

به گفته آیت الله خاتمی، قطعا سپاه باید از لیست تحریم‌ها خارج شود و اگر کسی همنوا با اسرائیل و آمریکا بگوید نباید سپاه از لیست تحریم‌ها خارج شود، این آزادی بیان نیست بلکه مخالف منافع ملی است و مسئولین باید با این اراجیف برخورد کنند.

تحریم سپاه پاسداران از جایی شروع می‌شود که مایک پمپئو وزیرخارجه سابق آمریکا  شهریور ۹۸ اعلام کرد از این پس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی این کشور قرار می‌گیرد.

پیش‌تر وزارت خزانه‌داری دولت سابق آمریکا  سال ۹۶ سپاه پاسداران را با ادعای حمایت از تروریسم در شمول  فرمان اجرایی۱۳۲۲۴  قرار داده بود، اما تا سال ۹۸ از قرار دادن رسمی مجموعه سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی پرهیز کرده بود.

فرمان اجرایی ۱۳۲۲۴ در مورد کسانی اجرا می‌شود که یا مرتکب اعمال تروریستی شده اند یا از آن حمایت می‌کنند؛ طبق این قانون اموال این اشخاص حقیقی یا حقوقی مصادره یا توقیف می‌شود.

اکنون مذاکرات در مرحله حل آخرین مسائل قرار دارد و بنا به گفته حسین امیرعبداللهیان وزیرخارجه کشورمان خروج سپاه پاسداران از فهرست گروه‌های تروریستی آمریکا از جمله موضوعات اصلی است که هیات مذاکره کننده ایران در گفتگو‌ها مطرح کرده است.

 فروردین امسال یکی از رسانه‌های فارسی زبان بیگانه اعلام کرد یک منبع آگاه نزدیک به مذاکرات لغو تحریم‌ها گفته آمریکا توافق در وین و خارج کردن سپاه پاسداران از فهرست تروریستی را مشروط به تعهد ایران برای توقف پیگیری پرونده و چشم پوشی از گرفتن انتقام خون شهید حاج قاسم سلیمانی دانسته است.

این درحالی که در آخرین واکنش مقامات کشورمان، سردار دریادار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمن مرتب پیغام می‌دهد دست از انتقام خون حاج قاسم برداریم تا در مذاکرات وین امتیاز بگیریم گفت که این امر خیال باطل است.

پرونده ماجرای PMD را ببندید و همه تحریم‌ها هسته‌ای و حقوق بشری را لغو کنید

آیت الله خاتمی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه تهران درباره پرونده PMD گفت:  در این موضوع ایران  را به ساخت بمب اتم محکوم می‌کنند، چند بار ما این موضوع را تکذیب کنیم؟ شما این دروغ را مطرح می‌کنید، پرونده این ماجرا را ببندید و همه تحریم‌ها هسته‌ای و حقوق بشری را لغو کنید.

خطیب نماز جمعه تهران همچنین گفت: تمام حرف این است آنچه که مقام معظم رهبری می‌خواهند باید تحقق پیدا کند؛ مذاکره کنندگان نیز ذره‌ای از خطوط قرمز مقام معظم رهبری عبور نخواهند کرد.

گفتنی است، بحث PMD ( Possible Military Dimension) به ادعای کشورهای غربی درباره برنامه هسته‌ای ایران گفته می‌شود که در آن این کشورها مدعی شدند ایران به انجام برنامه نظامی هسته‌ای به قصد تولید و توسعه سلاح هسته‌ای می‌پردازد؛ ریشه تاریخی این ادعا به سال‌های قبل از ۱۳۸۲ بر می‌گردد.


بیشتر بخوانید: 


به گفته حمید بعیدی‌نژاد عضو سابق تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان، کشورهای غربی برای آنکه  ادعای نادرست خود را نیز اثبات کنند، ملغمه‌ای از اطلاعات مستند به سرویس‌های جاسوسی خود را به آژانس ارائه کرده‌اند که ایران همه آنها را ساختگی می‌داند؛ بدین ترتیب پرونده PMD ایران شکل گرفت.

جنایت صهیونیست سازی مسجدالاقصی جای مرگ بر اسرائیل دارد

خطیب جمعه تهران با اشاره به روز قدس در هفته آینده گفت: موضوع صهیونیست سازی مسجدالاقصی اولین جنایتی است که در فلسطین انجام می‌شود و مسلمانان را از قبله اول مسلمین بیرون می‌کنند تا  شهرک‌نشینان صهیونیست را جایگزین آنان کنند و این توطئه بزرگ است و جای مرگ بر اسرائیل دارد.

گفتنی است، در آخرین تحولات قدس اشغالی، پلیس رژیم اشغالگر قدس برای ورود فلسطینیان به این مسجد  محدودیت سنی تعیین کرده و مردم فلسطین هم که برای ادای مراسم اعتکاف خواستار ورود به این مسجد بودند با پلیس رژیم صهیونیستی در صحن مسجد الاقصی درگیر شدند که این در گیری حدود ۳۰ زخمی برجای گذاشت.

با شدت گرفتن این درگیری ها رسانه‌های رژیم صهیونیستی از عقب‌نشینی نظامیان این رژیم و تصمیم آن برای تعطیلی مسجدالأقصی به روی شهرک نشنیان صهیونیست تا پایان ماه رمضان خبر دادند.

 گروه‌های مقاومت هم تأکید می‌کنند که برای مقابله با تجاوزات دشمن صهیونیستی آماده رویارویی با هر سناریویی هستند و در صورتی که جنگی به آن‌ها تحمیل شود همه گزینه‌های مقاومت روی میز است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
میدانید بیشتر مسولان نودو شش درصد آن چهاردرصد هستند ما نمی‌دانیم و بلد نیستیم آنها چه میگن
United States of America
ناشناس
۱۰:۳۰ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
همیشه گفتم که ببینید خطبه های نماز جمعه ها چی هستند؟ و حقوق چی میگیرند این امام های جمعه

فقط تکرار مکررات هفته.
دریغ از هیچ انتقادی از عملکرد دولت مردان و بانک های ربا خوار و ...

علی اینطوری بود؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
به عبارتی تحریمها باید باقی بماند تا کاسب تحریم به کار خود ادامه دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
الان با تحریم ای فون آمریکا توسط ایران به زودی شاهد نابودی آمریکا هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۳ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
شگمه گرسنه هيچ کس جلودارش نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
من موندم این آمریکا یا کشور های دیگه نبودن این گرانی و وضع اقتصادی ایران رو تقصیر کی میخواستین بندازید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
پشه مگس سوسک بالاخره یک حکمی براش صادر می کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
درود بر امام جمعه تهران اندیشمند بزگ جهان اسلام،بیاناتتان بسیار هوشمندانه و درست است،خدا ون به شما طول عمر عطا فرماید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۹ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
سرکرده طالبان ههه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
واقعا در زمینه گند زدن به یک کشور استاد هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۳ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
این گرانی ها تقصیر آمریکا و اسرائیل و انگلیسه اون خانمم که اونجاست طرفدار شاهه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
یعنی تا وقتی اونا تقصیر دارن وضع همین طور هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۴ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
ناشناس 16:45 این خبر به حج چه ارتباطی دارد . پول متقاضیان حج تمتع سالهاست در خزانه به امانت مانده . 40میلیون پول 74 هزار نفر که قرار بوده سال 1399 اعزام شوند. 2 ساله که دست دولت مانده که ارزش آن حداقل پنج برابرشده , حال اگر دولت بخواهد به طریق مقتضی و ممکن خسارت آنها را جبران کند , حرام است ؟ واقعا که خیلی بخیل و بدبختید .
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۰۰:۳۹ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
خودشان گفتند تحریم هیچ تاثیری ندارد ،حال چرا توافق و سرنوشت یک ملت منوط به خروج اسم سپاه از تحریم مونده خدا داند... ندانسته خودشان حرف شان را نقص می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
چون همه اقتصاد ایران دست سپاه گروگان است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
اگر ماجرای سفر مطرح خانواده قالیباف به خارج کشور صحت داشته باشد , انصافا باید استعفا دهد و از مجلس و صحنه سیاست و مدیریت در کشور خارج شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۶ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
سفر برای صدور انقلاب بوده و دفاع از تولید ملی افتخار ملی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۹ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
بیشتر از خودیایی مثل شما داریم میخوریم نه اون غریبه ها که همه فسادتنو تقصیر اونا میندازین
Iran (Islamic Republic of)
محمدی .
۲۱:۴۳ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
قابل توجه همه مخاطبین محترم و نسبتا محترم , اعم از دوستان و یا جاسوسان و ایادی استکبار که کامنتها را میبینند : انقلاب اسلامی و نظام مقدس ج.ا.ا که با رهبری پیامبر گونه حضرت امام خمینی (ره) ایجاد گردید , در واقع احیاگر اسلام ناب محمدی و ناجی وطن عزیزمان ایران و ملت شریف آن از چنگ استکبار جهانی بوده و در این راه شهدای والا مقام و عزیزی تقدیم شده و این راه به رهبری امام خامنه ای عزیز تا ظهور حضرت امام زمان که انشاءالله بسیار نزدیک باشد , ادامه خواهد داشت . ما مانند همه ملتهای آزاده نمیخواهیم آب و خاک و سرزمین و ناموس و دارائیهای خدادادیمان تحت سیطره بیگانگان باشد .(همانطور که در زمان رژیم منحوس پهلوی و رژیمهای بی عرضه قبل از آن , این سرزمین در چپاول استکبار بود) . آیا خود آمریکائیها و اروپا و اسرائیل و غربیها حاضرند کشورشان در سیطره ما و یا کشور دیگری باشد؟ پس غلط میکنند و فلان میخورند که میخواهند بر ما مسلط شوند و این آرزو را به گور خواهند برد و نابودی خودشان به حول و قوه الهی بسیار نزدیک است . علت اصلی مشکلات موجود کشور هم زائیده توطئه های همین ظالمان و فاسدان میباشد . البته بی درایتی برخی مسئولان هم بی تأثیر نبوده که امیدواریم با عنایت الهی وبه دست دولت آقای رئیسی هر چه زودتر حل شوند که البته زمان میبرد . البته از نقش بی دینی و بی توجهی برخی از آحاد مردم که تعدادشان کم هم نیست در عدم حل مشکلات که خشک و تر را باهم میسوزاند نباید غافل شد . بهرحال صاحبان اصلی این کشور که پیروان و شیعیان و سربازان آقا امام زمان (عج) هستند (اعم از مرد و زن و پیر و جوان در همه اقشار جامعه) در راه استقلال و عزت کشور عزیزشان ایران به زعامت ولی فقیه زمان , با قدرت گام برداشته و به تأسی مؤمنان صدر اسلام , مشکلات را تحمل کرده و انشاءالله پوزه دشمنان و استکبار جهانی , بویژه آمریکا و اسرائیل و ایادی داخلی و خارجی آن را به زمین خواهند مالید . ایرانیان آزاده و مؤمن , بسم الله.... و هر کس نمیتواند یا نمیخواهد , فی امان الله ..... به هر کجا که فرش قرمز برایشان پهن میکنند . هر کس اهانت نماید به خودش بازمیگردد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
یه لیوان اب بخور
کمی خونسرد باش. هیچی نیست . تو فقط اروم باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
فعلا ۱۵ تا منفی نوش جان کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
بله شما شاید صاحب انقلاب باشید،به زعم خودتان ولی صاحب ایران و این آب و خاک و مردم نیستید.پس «ما»«ما»نکن.از طرف خودت حرف بزن.هرکسی آزاد است نظرش را بگوید،ولی نباید از طرف دبگران ما ما کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
بله و ما باید مال و ناموس و جان حود را دراختیار این ها بگذاریم که ما را به بهشت ببرند این بود انشای من
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
انشالله که تحریم ها رفع میشه
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
7891
۲۰:۳۰ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
تکلیف ما را با دختر هاشمی بهرمانی مشخص کنید. امریکا را خودمان حریفیم. اگر کسی عرضه نطق کشیدن ندارد من سر نترسی دارم. صدام حسین پاپ ژان پل دوم و مهدی ابریشمچی سابقه ام را دارند. ولی این فایزه بهرمانی بد جور کورم کرده. کوکایین کلمبیایی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۶ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
اون پرچم بالای پیامت مال انگلیسه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
بازنده ایم بازنده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۱ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
یعنی از خون حاج قاسم سلیمانی گذشتید ؟ پس علیرضا تنگسیری چی میگفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
قالیباف عزیز، عذرخواهی خشک و خالی هم نمیکنه؟
سردار احساسات مردم جریحه دار شده وقتی فهمیدند خودت هم جزو ۴ درصدی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
بخدا دیگه مردم ایران رو از زندگی سیر کردید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
حضرت علی فرموده که اندیشه در نهایت به سرنوشت ختم میشود.
یعنی به هرچی بیندیشی، آن سرنوشت خواهد شد.
الان پس از ۴۰ سال انقلاب با توجه به این وضع و اوضاع درب و داغون مملکت، پِی به اندیشه مسولان می بریم !!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
لبیک یا اقصی لبیک یا حسین است
لبیک یا حسین ، لبیک یا حسین ، لبیک یا حسین
یا لثارات السلیمانی
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۹:۱۵ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
احمدی نژاد زودتر بیا
Iran (Islamic Republic of)
محمد طاهر
۱۹:۱۳ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
من موندم مگر نمی گویید اسراییل عضو آژانس انرژی اتمی نیست ، خوب ایران هم بگوید تا زمانی که اسراییل عضو نشود ما عضو نمیشویم و از آن خارج شود .
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۹:۰۳ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
آقایان بزرگوار در فتوا با کافران تجدید نظر کنید و ساخت سلاح اتمی را مجاز بدانید که از قدیم گفتن مرگ یکبار و شیون هم یکبار ،بگذارید بسازیم و قویی باشیم و دشمنان نتوانند نه تحریم کنند و نه زور بگویند و ماهم ابر قدرتی شوییم.
در برابر کافران نباید کوتاه آمد چطور این خون‌ریزان و خونخواران و جنایتکاران انواع و اقسام سلاح و انواع و اقسام و رنگارنگی و گوناگونی سلاح را در دست داشته باشند و روزانه مسلمانان بسیاری را به خاک و خون بکشانند و مسلمانان و مخصوصا کشور شیعه و تنهایی همچون ایران اسلامی عزیز دست بسته و دست خالی باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۵ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
مشکل اینه که اگه بسازن ممکنه ناشی گری کنن و توی خاک خودمون منفجرش کنن و ... :))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۶ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
90میلیون ایرانی با برجام سر کار هستند.نه تحریمی لغو میشود و نه برجام می به سرانجام میرسد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۰ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
خشکسالی
فقر بدبختی
بی پولی
بیکاری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
کاش با قاطعیت با ریا کاران و دروغگویان و مفسدین و رانتخواران و کسانی که عکس افطار ،با نون و پنیر منتشر میکنن، ولی سیسمونی از ترکیه میارن هم برخورد میشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۲ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
تا جای که ما دیدیم در مواقع حسایو مهم و نقاط عطف سیاسی در این مدت عمر انقلاب، رای و نظر دولت کثیف بریتانیا حاکم بوده شده و افکار عمومی ایران به دست رسانه های خارجی هدایت و برنامه ریزی میشه ، برجام به عنوان نمونه بزرگ دیکته تفکر بریتانیا برای ماست ، اکثر اساتید علوم سیاسی و حقوق بین الملل قبل از امضا برجام و در زمان انتشار آن سند هر انچه امروز بهش رسیدیم رو پیش بینی کرده بودند وکاملا هم روشن بود اما این خواست دولت بریتانیا بود که برجام توسط ما امضا و در مجلس تصویب و اجرا بشه و تازه عدهای هنوز هم از دفاع کنند و و در نهایت دیدیم تحریمها از ابعاد روانی و حقوقی و در بین ملتها رسمیت یافت و تثبیت شد و در فاز دوم با خروج امریکا و فشار حداکثری برای براندازی اقدام شد اگر دولت ترامپ عجله نکرده بود و از برجام رسما خارج نشده بود قطعا عوامل داخلی اوضا از این هم وخیم تر کرده بودند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
قبول دارم تل اویو. و. حیفا رانبود کنییم اونا هم. فقط نگاه میکنن اونوقت اول تهران رو. با خاک. یکسان میشه بعدش شهر های دیگه زمانه جنگ. تموم شده باید با دنیا تامل کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۲ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
اگر لازم شود , طوری اسرائیل با خاک یکسان میشود که فرصت عکس العمل پیدا نکند . از هوا و دریا و زمین و چند جناح مورد حملات ویران کننده قرار خواهد گرفت و غیر قدس شریف , سایر مناطقش نابود میشوند . سلاحهای اتمی اش بلای جان خودش میشود . شما نگران نباشید و مثل همیشه بنشینید و تماشا کنید و به غنائم فکر کنید . اگر هم نگران هستید و می ترسید , سریعتر خودتون را به هر مکان امنی که در دنیا سراغ دارید برسانید چون هر لحظه ممکن است اسرائیل خر شود . راه باز و جاده دراز......!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
خسته شدیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
عجبا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
Pmd اصلا چیه؟ والا اگه بدونی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
ناشناس چرا فکر میکنی خیلی میفهمی...
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۹:۲۱ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
فکنم // فحش خارجی باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
یعنی پی موضوع را داره باید بی خیال بشه ولش کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۹ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
تو میدونی ؟ اگر میدونی توضیح بده که همه فیض ببرند ولی اگه ندونی و یا توضیح ندی , خیلی نفهمی !...
Iran (Islamic Republic of)
علی کاوه
۲۱:۴۱ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
حتما بررسی بررسی کرده که مطرح میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۰ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
راس میگه چیه؟؟. همش شد کلمه خارجکیک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۹ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
یه جور پماد هست.مخصوص ماله کشی .!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۰ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
بنده هم به نوبه خود همانند رییس جمهورقهرمان،شجاع،ودلیر کشورم،برای اخرین بار به همه کلمات ولغات نظیر،گرانی ها،تورم،اختلاسها،کم فروشیها،و دزدی ها،دستور میدهم که خودتان را اصلاح کنید،وگرنه همه این کلمات را زندانی کرده، ودرنهایت حکم به حذف این لغات از لغتنامه ها و قاموس لغات وادبیات کشور خواهم داد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
قالیباف استعفا
Iran (Islamic Republic of)
علی کاوه
۲۱:۴۵ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
اگه یه مجلسی سازشگر سرکار بیاد ..... دیگه زبان به خرده گیری باز نمیکنید .....
Iran (Islamic Republic of)
تریلی
۱۷:۰۸ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
اوضاع خوبه درجه تحمل را باید ببریم بالا ..خبرهای خوشی در راه هست .اندکی تحمل ملت غیور ایران .به ریسمان الهی چنگ بزنید ومتفرق نشوید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
عامو ولم کن هی ریسمان ریسمان میکنید. مردم نون شب ندار پول اجاره خونه ندارن پول درمان بچه شون ندارن. حالا ای ریسمانو میخواد خودشو داربزنه؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
دروغ ریشه همه مشکلات این کشور است!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند. فقط سیم دنده میخواد تا اقتصاد ایران رو جر وارجر کنه که کرد
Iran (Islamic Republic of)
علی کاوه
۲۱:۴۶ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
ریشه مشکلات اقتصادی داخلی اینقد به ملت ایران توهین نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
اون موقع که مرگ آمریکا میگفتید یادتون هست؟؟
باید به فکر اینجاشم می بودید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۳ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
بی نهایت مرگ برآمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
مرگ بر آمریکا وطرفدارانش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
مرگ بر هرکس که برای بندگان خدا آرزوی مرگ داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
حالا روز خوشمونه
مرگ بر کسی که این شرایط را برای ما درست کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
مرگ بر کلیت آمریکا و اسرائیل و کسایی که طرفداری اون رو میکنن و به کودک کشان آمریکایی میگن "بنده خدا"...
Germany
ناشناس
۱۸:۳۳ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
ممنون خوب گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۶ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
نا شناس ۱۸:۰۸ ان کسانی که در امریکا برای مردم ایران نقشه میکشند تا کودتا کنند و ایران رو به اشوب کشیده و باتحریم سفره مردم کوک می کنند بتده خدا هستند ؟؟؟ مرک بر دولت شیطانی امریکا که هرچه اشوب در دنیاس پای کثیفشون در انجاس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
مرگ برروسیه وطرفدارانش ننگ بریک مشت افراد بی منطق شعبان بی مخ ایران مرگ برکسانیکه برمعیشت مردم بی تفاوت هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۷ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
واقعا این مردم هر بلایی سرشون بیاد حقه شونه چون نمیفهمن مرگ بر آمریکا یعنی چی.
دنیا بد جوری دست آمریکا ست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۲ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
آگه آمریکا نبود،انگلیس و فرانسه مشغول خوردن کل قاره آفریقا و شبه قاره هند بودند. از تاریخ جهان هیچی نمیفهمن واقعا
Iran (Islamic Republic of)
mamad
۲۱:۱۶ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
ناشناس ۱۸:۰۸ تو چقدر بدبختی که آمریکا این جرثومه فساد واین ابر جنایت کار تاریخ بشریت را بنده خدا میدانی.مرگ بر امریکا..........................................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
ما که همواره میگوئیم ( مرگ بر آمریکا ) و پای همه چیزش هم ایستاده ایم . شما که ارادتمند آمریکائیها هستید از اونها بخواهید کمکتان کنند و حداقل بخاطر شما نوکرانشان تحریمها را لغو کنند ! آیا حاضرند این لزف را در حقتان انجام دهند یا اینکه دنبال تسخیر همه چیزتان هستند ؟! حتی ناموستان البته اگر دارید !؟
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۶:۲۱ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
حاج اقا // جند تا از اون قطعا هایی که ربطی به امریکا نداره و دست خودتون را بگید احرا کنن
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۶:۱۸ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
قطعا باید به معیشت مردم رسیدگی کنید // قطعا باید به بیکاری جوانها رسیدگی بشه // قطعا باید یه فکری به حال 27 درصد نزول خوری توی بانکهایتان بکنید // قطعا باید جلوی فساد ارگانها و دوایر دولتی و سیسمونی خریدنهایتان بکنید // قطعا ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
سپاه باید از تحریم خارج شود
تحریمهای هسته ای وحقوق بشری لغو شود
pMDبسته شود ومشت محکمی به دهان یاوه گویان زده شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۲ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
ناشناس 16:27 زدن پاره تون کردن ، تو میخوای مشت بزنی . دستتو بیاری بالا مشت بزنی شلوار از کو.ت میفته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
شکم سیر هیچ وقت از وضعیت شکمهای خالی خبر ندارد .یا بهتر بگوییم که نمیخواهد خبر داشته باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
اصلا لازم نکرده صهیونیست ها را با موشک و جنگ سخت نابود کرده بلکه صادرات خودرو های ایرانی را به آنها مجانی بدهید ظرف ۱۰ سال نسلشان ورمیفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۷ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
خخخخ ایووول گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۵۷ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
مشکل مملکت ما هسته ای یا پرونده های دیگر نیست مشکل ما با شیطان عقیدتی است که ما باید تابع انها باشیم و گوش بفرمان و کمک به محرومان و مظلومان را قطع کنیم و کاری بکار انها نداشته باشیم انوقت همه چیز درست میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام ،

یک کاغذهایی است ،
به آن می گویند کاغذ یادداشت ،
معمولا مربع شکل است و در بسته بندی ،
غیر از خود کاغذ جای قرار دادن کاغذها هم فروخته می شود ،

پیمان اشراقی.
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۶:۲۳ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
یک دایره
که البته بضی هاش هم بیضی شکل هست .
روی گردن انسان سوار میشه
توی اون سلول های خاکستری نگه داشته میشود .
خود فروخته غربی .
فرار آلبانیایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
سپاه اعلام کرد در تحریمها بیشتر میشرفت میکند بس چرا به دنبال خارج کردن تحریمها است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
جاتب از غرب جز بدبختی چیزی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
چون خودشون رو نابود شده ميبينن و دستوپا ميزنن تا بتونن نجات پيدا كنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
درود بر ایت الله خاتمی / درود بر ائمه جمعه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
اگه از برکات ایمه جمعه،و فرمایشاتشون میدونستی ای حرفو نمیزدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
بخاطر منافع شخصی وگروهی و حزبیتون با منافع ۸۰ملیون ایرانی بازی نکنید، توافق کنید بلکه ملت نفسی بکشند زیر بار این همه فشار اقتصادی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۹ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
تنهاراه این که شما زحمت بکشین ایرانخودرو. سايپا را به تل‌آویو بدهین یه حمام خونی راه می افته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام مشخص مادرتحریم اقتصادی وجنگیم پس باید کالا برگ توضیح شود که کسی احتکارنکند ومشخص باشد به دست کی می رسد وقیمتها با انظباط کنترل و باعث کاهش قیمت دربازار میشود چون همه سهمشون گرفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
این چیزهایی که شما میگید یعنی بشه روابط ایران و امریکا در زمان شاه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
خب تا ابد که نمی شود دشمنی کرد از یک جایی باید این دشمن تراشی ها متوقف شود و به وضعیت جوانان و دختران دم بخت و ناتوان از تامین جهیزیه و پسر های معتاد و بی کار خاتمه داد به جای هزینه ی جنگ باید باشگاه سوارکاری و استخر و مجموعه های تفریحی و علمی رایگان برای پرورش فرزندانمان درست کنیم. البته فرزندان مسئولان که الان همین امکانات را در غرب دارن من منظورم ملت است همان ملتی که بچه هاشون رو به جای غرب به جنگ با دشمن وطن فرستادند و مردانه جنگیدند و شهید شدند و بعضی نیز سالیان سال است که در بستر معلولیت و جانبازی هر نفس طعم شهادت را می چشند انها که میگویند توافق نشود نه فکر وطن نه فکر ایران و نه فکر اقتدار کشورند بلکه فقط کاسبان تحریم و سوداگران و دلالان فاسدند که امیدوارم اب خوش از گلوشون پایین نره شما فکر کردید که غیرت فقط در برابر دشمن خوبه و فکر نمیکنید که چه دختران و زنان پاکی در این شرایط بد اقتصادی به دام. دیو صفتان و پست فطرتانی می افتند و چه خانواده هایی که متلاشی میشوند و چه بچه هایی که در این بین به فنا میروند و اینده ای برایخود متصور نیستند غیرت دینی و انسانی فقط در مقابل دشمن نیست بلکه این ها هم نوامیس ملت هستند و تمام گناه انها متوجه کسانی ست که این شرایط را درست کرده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
خانه خودرو دست نیافتنی شدند حتی اجاره کردن خانه هم امکان پذیر نیست خوراک وغیره هم به سختی می توان تهیه کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
عوضش وقتی با پول ملت که حق ملت هست، حج ارزان شد میرید عربستان یک دل سیر استراحت می کنید و غذا می خورید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
در پاسخ ۱۶:۴۵ ،، گیرم کلا حج تعطیل شد مسجدها خراب نمازجمعه بسته شده و .... امثال تو عرضه دارن تا کشور رو بی نیاز کنند و به پیشرفت برسونتد کاش از اسرائیل یاد میگرفتی که هم قدس مقدس را گرفتن هم همه روزه با مردم فلسطین درگیرند ولی با این وجود با جمعیت زیر ده میلیونی از هر جهت در حال پیشرفت هستن حتی در برخی فنون علمی از ما هم پیشرفته تر و احمقانست اگر فکر کنیم باتعطیلی حج و ... مشکلات حل میشه
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۹:۲۴ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
حج??خوردینه میشه خورد چی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
دقیقا ازهمه سخت تر خوراکه
آخرین اخبار