امام جمعه آبادان گفت : مسئولان عقیدتی و سیاسی اقدامی جدی برای پایان دادن به تیراندازی در مراسم های این شهرستان کنند.

حجت الاسلام غبیشاوی ، امام جمعه آبادان در نماز عبادی سیاسی این هفته گفت : تیراندازی در مراسم عزاداری و مجالس عروسی که گاهی منجر به فوت شهروندان می شود باید پایان یابد و مسئولان عقیدتی و سیاسی ، بزرگان شهر، شیوخ و نخبگان شهر وظیفه دارند وارد این مسئله شوند و جدی اقدام کنند.

تیراندازی چند روز قبل در یک مراسم سبب فوت یک شهروند آبادانی شده بود.

به گفته او تیراندازی چند هزار تیر آن هم در یک ساعت این نشان دهنده این است که به طور مرتب تسلیحات وارد منطقه می‌شود و باید با انجام کار فرهنگی مانند ترک مجلسی که در آن تیراندازی می شود تلاش کرد تا این رسم غلط و خطر ناک برچیده شود.

خطیب جمعه آبادان در زمینه انتشار اخباری با موضوع بمب گذاری‌های مختلف به ویژه در افغانستان گفت: هدف این اقدامات تروریستی به شهادت رساندن شیعیان است که هوشیاری ما را می‌طلبد.

 این مسئول با اشاره به دوم اردیبهشت، روز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعنوان یک نهاد انقلابی گفت: سپاه از ارکان نظام است و و نقش بسزایی در حفظ انقلاب داشته و تاسیس آن در همان روز‌های اول پیروزی انقلاب، نشانه هوشیاری حضرت امام بود

امام جمعه آبادان از خیران خواست تا قبل از عید به مراکز دیه مراجعه کرده و با پرداخت دیه به آزاد شدن افرادی که به دلیل مرایم غیرعمد وارد زندان شده اند کمک کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.