حل فوری مشکل مجتمع پرواربندی گوساله در تامین آب

فرماندار کارون گفت:حل فوری مشکل مجتمع پرواربندی گوساله در دستور کار قرار بگیرد.

 سعید کعبی گفت: غروب شب گذشته مصادف با نخستین شب قدر وقتی متوجه شدم با وجود گذشت چهار روز هنوز مشکل اتصال برق این گاوداری رفع نشده است که منجر به قطعی کامل آب و طبق اظهارات دامداران بعدا باعث تلف شدن دو گوسفند و کور شدن دو دام سنگین شده بسیار متاثر و متاسف شدم.

او می گوید: تعمیر فوری ترانس برق توسط اداره برق تا پاسی از شب گذشته باید دو روز زودتر انجام می گرفت و نیاز به پیگیری مجدد بنده نداشت و وقتی دامداران شنبه این هفته به فرمانداری مراجعه کردند و خرابی ترانس برق را به اطلاع ما رساندند بلافاصله آن را به اداره برق ارجاع دادیم و انتظار داشتیم به دلیل حساسیت موضوع اقدامات لازم را سریعا انجام دهند.

فرماندار کارون گفت:خصوصی بودن ترانس توجیهی برای تاخیر در تعمیر ترانس نیست چرا که اداره برق هزینه تعمیر را دریافت می کند و خوب می‌دانیم حیات این حیوانات به آب است و تاخیر یک روزه در تعمیر ترانس کافی است تا دسترسی احشام به آب از بین رود و انتظار داریم مدیران مربوطه متوجه اهمیت موضوع باشند.

به گفته او در قاموس دولت مردمی و انقلابی نیست که مدیری از وظایف خود شانه خالی کند و یا با هر توجیهی یا عنوانی در حل مشکلات مردم تاخیر کند.

برچسب ها: بازپروری ، تامین آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.