سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: ما تا آخرین لحظه برابر تیم پاختاکور امیدوار بودیم و در نهایت ریسک ما جواب داد و پیروز شدیم.

محرم نویدکیا، درباره  پیروزی تیمش  مقابل پاختاکور ازبکستان گفت:  اگر منصفانه بخواهم صحبت کنم پاختاکور از نظر نوع بازی بهترین تیم گروه ما بود و امشب هم بهتر از ما بازی کرد. این تیم همیشه برخلاف بازی نتایج را از دست داد. واقعیت فوتبال این است که ممکن بود این بازی را با شکست پشت سر بگذاریم، اما ریسک کردیم و تا آخرین لحظه امیدوار بودیم تا جواب بدهد که این اتفاق هم رخ داد.

دیدار تیم‌های  فوتبال سپاهان  و پاختاکور تا دقیقه ۹۰ با تساوی یک بر یک دنبال می‌شد، اما سجاد شهباز زاده گل دوم تیمش را در وقت‌های اضافه به ثمر رساند تا همچنان سپاهانی‌ها شانس صعود از گروه خود را داشته باشند.


بیشتر بخوانید


سرمربی سپاهان درباره اینکه آرزو دارد چه نتیجه‌ای در بازی  تیم‌های فوتبال التعاون و الدحیل به دست بیاید، گفت: همیشه در فوتبال یاد گرفتم آرزو نکنم تیمی ببازد یا ببرد. فقط می‌توانم اجازه بدهم آن بازی تمام شود و بعد برای سازماندهی تیمم در بازی بعدی تصمیم بگیرم. هر اتفاقی در آن بازی بیفتد برای ما بهترین اتفاق است. همه ما وظیفه داریم با تمام وجود خودمان را برای بازی بعدی آماده کنیم.

تیم فوتبال سپاهان برای صعود از گروهش باید منتظر نتیجه بازی التعاون و الدحیل بماند. در صورتی که تیم التعاون عربستان برابر تیم الدحیل پیروز شود در آن صورت سرنوشت صعود در دستان سپاهانی ها است.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار