فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران، به همراه جمعی از فرماندهان از بنیاد سینمایی فارابی بازدید و «موقعیت مهدی» را تماشا کرد.

سردار امیر حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا کاری زینبی و بزرگ است. به گفته او، هنر می‌تواند فرهنگ شهادت را زنده نگه دارد که از بین تمام رشته‌های هنری هم، اثر فیلم پرنفوذتر است.

او در سالروز تاسیس سپاه پاسداران به همراه جمعی از فرماندهان از بنیاد سینمایی فارابی بازدید و ضمن تماشای فیلم موقعیت مهدی، از عوامل این فیلم تقدیر کرد.

سردار حاجی زاده خطاب به عوامل فیلم «موقعیت مهدی» گفت: امروز رزمندگان، فرماندهان و افسران عرصه جهاد فرهنگی، شما عزیزان و دست‌اندرکاران ساخت چنین آثاری هستید و بدانید که این اثر، بسیار عمیق بود و خاطرات زیادی را برایم زنده کرد.

ساخت فیلم‌های فاخر انقلابی، جهاد است

سردار حاجی زاده «موقعیت مهدی» را فیلمی معرفی کرد که باعث مرور خاطره برای او شده است.

او در خصوص سکانس پایانی فیلم اظهار کرد: شهید کاظمی بار‌ها و بار‌ها خاطره آخرین تماس با شهید باکری قبل از شهادت را برایم تعریف کرده بود و دقیقاً همان صحنه را شما اینجا برای ما و مخاطبان در «موقعیت مهدی» ترسیم کردید.

به گفته فرمانده نیروی هوافضای سپاه، این فیلم یادآور رشادت عزیزان ما در جزایر مجنون و در عملیات بدر بود.

او افزود: من به نوبه خودم از سازندگان این فیلم تشکر می‌کنم و امیدوارم ساخت اینگونه فیلم‌های فاخر را ادامه بدهید و این کار را برای خودتان جهاد تلقی کنید که انصافاً هم جهاد است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار