مدیر کانون دوستان آسمانی شهرستان جهرم گفت: مجموعه مستند ریحانه های حرم تولید کانون فرهنگی و هنری دوستان آسمانی از شبکه استانی صداو سیمای مرکز فارس پخش می شود.

مسعود گواهیان گفت: گروه رسانه ای کانون فرهنگی و هنری دوستان آسمانی با برخورداری از تجهیزات مجهز رسانه ای و نیروهای زبده در این حوزه تا کنون موفق به تولید بیش از صدها اثر مجموعه مستند شده اند.

او گفت: بخش عمده ای از آثار تولیدی این گروه رسانه ای، از شبکه های صدا و سیما از جمله مستند، افق، فارس، شبکه یک سیما و شبکه های برون مرزی پخش شده است.

گواهیان با اشاره به پخش مجموعه مستند ریحانه های حرم از شبکه استانی صداوسیمای مرکز فارس گفت: این مجموعه مستند کاری از بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری دوستان آسمانی است که به بررسی زندگی شهدای مدافع حرم شهرستان جهرم اختصاص دارد.

مدیر کانون دوستان آسمانی شهرستان جهرم گفت: این مجموعه پیرامون اخلاقیات، ویژگی ها و زیبایی های زندگی شهیدان مدافع حرم، محمد استحکامی، مجتبی ذوالفقارنسب، ایمان خزاعی نژاد و مسلم نصر اختصاص پیدا کرده است.

او با اشاره به اینکه در نخستین گام، مستند شهید مدافع حرم مسلم نصر از شبکه فارس پخش شده، گفت: این مستند در دو قسمت روزهای شنبه و یکشنبه سوم و چهارم اردیهشت ماه به نمایش درآمده است.

گواهیان گفت: گروه رسانه ای ماح وابسته به کانون فرهنگی و هنری دوستان آسمانی بیش از ده سال بوده که در زمینه ساخت مستند و حوزه دفاع مقدس و جهان اسلام فعالیت دارد و کارهای ساخته شده در این مرکز بارها در جشنواره های مختلف موفق به دریافت مقام برتر شده است.

مدیر کانون دوستان آسمانی شهرستان جهرم گفت: تولیدات مرکز برای مخاطب داخلی فراتر رفته و به زبان های مختلف ویژه مخاطبان خاورمیانه با محتوای بیداری اسلامی و جنگ سوریه و یمن و حتی مسلمانان میانمار انجام شده است.

او گفت: مقام اول در جشنواره استان ایثار، جشنواره کشوری حضور، جشنواره فیلم ره آورد سرزمین نور، جشنواره استانی ادارات برق، جشنواره استانی ققنوس، همکاری با شبکه ها بین المللی مقاومت اسلامی و تنها بخشی از دستاوردهای گروه رسانه ای ماح بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار