پوستر هشتمین جشنواره‌ی فرهنگی - رسانه ای ابوذر عصر امروز در مراسمی با حضور جمعی از مدیران و فعالان فرهنگی رسانه ایی استان در رشت رونمایی شد.

دبیر جشنواره‌های فرهنگی - رسانه ای ابوذر گیلان هدف از برپایی این جشنواره‌ها را تربیت کادر رسانه ای در تراز انقلاب و تشکیل جبهه‌ی واحد رسانه ایی در بستر تولید محتوا‌های فاخر و ارزنده عنوان کرد و گفت: امسال هشتمین جشنواره‌ی فرهنگی - رسانه ایی ابوذر در یازده محور اصلی و سه محور بومی در گیلان برگزار می‌شود و فعالان رسانه ای استان تا ۱۵ آذر فرصت دارند آثار خود را به دبیر خانه‌ی جشنواره ارسال کنند.

به گفته مهدی پارسا، معضل دفع غیر بهداشتی پسماند، تغییر کاربری‌های غیر قانونی و غیرمجاز اراضی کشاورزی و تهدیدات و ظرفیت‌های گردشگری گیلان از محور‌های سه گانه و بومی جشنواره‌ی امسال است که بطور ویژه به آن پرداخته خواهد شد.

مهلت ارسال آثار ارسالی به دبیر خانه‌ی این جشنواره تا ۱۵ آذر ۱۴۰۱ است و اعلام نفرات برگزیده و برپایی مراسم اختتامیه‌ی این جشنواره ۲۱ دی همزمان با روز قشر بسیج رسانه خواهد بود.

جشنواره‌ی فرهنگی - رسانه ای ابوذر گیلان، ۱۱ قالب دارد و علاقه مندان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های معرفی شده شامل: گزارش تحقیقی و تحلیلی، گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی، فیلم مستند و پادکست به دبیرخانه ارسال کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.