جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از توقیف ۲۲ دستگاه خودروی شوتی که در زمینه حمل کالاهای خارجی قاچاق فعالیت می‌کردند، خبر داد.

سردار محمدرضا هاشمی‌فر گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در راستای اجرای دستورالعمل برخورد با خودرو‌های شوتی که در زمینه حمل کالا‌های خارجی قاچاق فعالیت می‌کنند، با رصد‌های هوشمندانه، ۲۲ دستگاه از این خودرو‌ها را شناسایی کردند.

مأموران پس از شناسایی و ردیابی هوشمندانه خودرو‌ها طی یک عملیات هماهنگ و منسجم، آن‌ها را با همکاری مأموران پلیس راه استان اصفهان در محور اصفهان _ شیراز متوقف کردند.

او می‌گوید خودرو‌های مذکور در زمینه حمل کالا‌های قاچاق فعالیت می‌کردند، قاچاقچیان کالا با تغییر در اصالت و ارکان خودرو‌های خود با سرعت بالا در جاده‌ها تردد می‌کنند و با انجام حرکات و تخلفات حادثه‌ساز باعث به خطر انداختن جان سایر کاربران راه می‌شوند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان برخورد قاطعانه با خودرو‌های شوتی را جزو اولویت برنامه‌های فرماندهی انتظامی استان اصفهان دانست و با هشدار به باند‌ها و دانه درشت‌های قاچاق کالا که از این‌گونه خودرو‌ها برای دستیابی به اهداف خود استفاده می‌کنند، گفت: طبق دستور ویژه دستگاه قضائی خودرو‌های شوتی چه حامل بار و چه فاقد کالای قاچاق باشند، توسط مأموران توقیف و با برخورد قانونی مواجه خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
این کار درست است خودرو شوتی را باید مصادر کرد. در اتوبان دستجردی با سرعت 80کیلومتر در ساعت در حال حرکت هستی که به ناگهان یک خودرو شوتی با سرعتی بالای 170 کیلومتر از سمت راست شما به یک بار رد میشود پلاک خودرو را با کاغذ پنهان میکنند.در جاده پلیس نا محسوس دید که خودرو شوتی از کنارش گذاشت با سرعت ولی خودرو نا محسوس کاری نکرده..............
آخرین اخبار