لزوم توجه شهروندان به جلوگیری از کارگزاری انشعابات غیر مجاز

شکستگی و کارگزاری انشعاب غیر مجاز در خیابان ۸ ایثار در منطقه باهنر، موجب افت فشار و کاهی کیفیت آب شرب شده بود.

سعید دشتی زاده  مدیر آب و فاضلاب اهواز گفت: مشکل کیفیت آب شرب ساکنین خیابان ۸ ایثار منطقه باهنر  رفع شد . افت فشار و کیفیت نامطلوب آب شرب بدلیل شکستگی و گل آلود شدن انشعاب آب بوده است.

سعید دشتی زاده می گوید: از مهمترین مشکلاتی که در سطح کلانشهر اهواز وجود دارد، انشعابات غیر مجاز است که منجر به افت فشار و کااهش کیفیت آب شرب در برخی مناطق سطح شهر می‌شود.

به گفته او متاسفانه در خیابان ۸ ایثار در منطقه باهنر نیز انشعاب غیر مجاز آب کارگزاری شده است، که با توجه به عدم رعایت استاندارد‌های لازم طبیعی است که شکستگی و افت فشار و بعضا کیفیت نامطلوب آب شرب رخ دهد.

مدیر آبفا کلانشهر اهواز گفت: علیرغم اینکه اکیپ‌های عملیاتی آبفا اهواز پس از اطلاع در کوتاه‌ترین زمان نسبت به حل مشکلات شهروندان اقدام می‌کنند، اما باید توجه داشت بخشی از مشکلات به عدم توجه به موضوع انشعابات غیر مجاز باز می‌گردد، لذا همواره تقاضا شده شهروندان در این مقوله با احساس مسوولیت و برای حفظ آرامش و سلامت خانواده‌های خود، با مشاهده این دست موارد، به مجموعه آبفا اهواز اطلاع دهند.

دشتی زاده می گوید: ریختن زباله و نخاله‌های ساختمانی در شبکه فاضلاب و کارگزاری انشعابات غیر مجاز از مهمترین مشکلات و دغدغه‌های مجموعه آبفا اهواز است که متاسفانه ایجاد مشکل کرده و می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.