مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: پارسال بیش از ۴۴۶ هزار و ۵۰۰ نفر در برنامه ورزش همگانی و روستایی در این استان شرکت کردند.

سجاد انوشیروانی گفت: از این تعداد ۱۹۲ هزار و ۷۱۳ در بخش بانوان و مابقی در بخش آقایان هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل می گوید: پیاده‌روی، ورزش صبحگاهی، کوه روی و کوه پیمایی، دوچرخه‌سواری، اجرای همایش‌ها و جشنواره‌های ورزشی، مسابقات محلات، برنامه‌های فرهنگی، برنامه‌ها و کلاس‌های آموزشی و ورزشی، مسابقات کارکنان، مسابقات ورزشی، دوچرخه سواری و گلگشت‌ها از برنامه‌هایی است که توسط گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی اجرا شد.

به گفته او، مردم ورزش‌دوست استان پارسال فعالیت‌های ورزشی خود را آغاز و با حضور در ورزش صبحگاهی و همگانی بانشاط و پرشور شرکت کردند.

انوشیروانی گفت: همایش‌ها و جشنواره‌های ورزشی ، برنامه‌های فرهنگی و کلاس‌های آموزشی و ورزشی نیز یکی دیگر از فعالیت‌های تئوری و عملی گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی اداره کل ورزش و جوانان اردبیل است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل می گوید: همواره مسابقات علاوه بر حس رقابت بین ورزشکاران ، حس آشتی با ورزش را برای دیگر افراد جامعه به ارمغان داشته است که در این راستا نیز تعداد ۵۷۵ مسابقات محله، ۱۸۷ مسابقه کارکنان و ۱۷۸۶ مسابقه ورزشی ، ۳۱۱ برنامه دوچرخه سواری همگانی و ۳۷۴ گلگشت خانوادگی در استان توسط گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی اجرا شده است که در این برنامه ها ۷۹ هزار و ۲۶۴ نفر از علاقه‌مندان به فعالیت‌های ورزشی حضور یافتند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.