اختصاص بیش از ۲۳۱۰ میلیارد ریال برای اجرای پروژه‌های راه و شهرسازی استان قم

رئیس اداره برنامه، بودجه، جذب سرمایه وتجهیز منابع اداره کل راه و شهرسازی استان قم از اختصاص بیش از ۲۳۱۰ میلیارد ریال منابع مالی برای اجرای پروژه‌های عمرانی این اداره کل طی سال ۱۴۰۰ خبر داد.

 علیرضا باقری گفت: در سال گذشته از محل اعتبارات سفر ریاست جمهور محترم به استان قم و ردیف‌های قانون بودجه مبلغ ۵۱۵ میلیارد ریال بصورت نقد، اسناد خزانه ریال قیر و سیمان به پروژه احداث جاده قم ـ نیزار و مبلغ ۳۶۳ میلیارد ریال به پروژه احداث تقاطع میدان ورجان اختصاص داده شده است.

رئیس اداره برنامه، بودجه، جذب سرمایه وتجهیز منابع اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: برای اجرای پروژه‌های استانی از جمله احداث راه دسترسی شهرک سینمایی نور، تعمیر و تجهیز ساختمان‌های اداری، پرداخت مطالبات و ... مبلغ ۲۲۷ میلیارد ریال به این اداره کل پرداخت شده است.

باقری گفت: برای تکمیل ۱۳ کیلومتر از محور قم ـ آوه و احداث تقاطع علی آباد که از مصوبات سفر ریاست جمهوری می‌باشد و همچنین پرداخت مطالبات پیمانکار قطعه ۴ محور فوق در مجموع مبلغ ۳۶۱ میلیارد ریال اختصاص یافته است و در آینده نزدیک با انتخاب پیمانکار عملیات اجرایی پروژه آغاز می‌شود.

باقری گفت: برای اجرا و تکمیل ۳ باب مدرسه، ۳ باب درمانگاه و یک باب کلانتری و ساماندهی منازل اطراف امامزاده موسی مبرقع (ع) واقع در بافت فرسوده و تهیه طرح جامع شهر قم از محل ردیف‌های متمرکز وزارت راه و شهرسازی مبلغ ۴۶۴ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شده است؛ و همچنین برای احداث دو مجتمع تجاری پردیسان و مجتمع اداری الغدیر در سال گذشته مبلغ ۳۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

رئیس اداره برنامه، بودجه، جذب سرمایه وتجهیز منابع اداره کل راه و شهرسازی استان قم با اشاره به مصوبات سفر مورخ ۹/۱۰/۱۴۰۰ ریاست جمهور محترم به استان قم گفت: این اداره کل در راستای بند ۳ و ۱۳ مصوبات سفر در حال انجام تفاهم به مبلغ بیش از ۱۰۰۰۰ میلیارد ریال از محل تبصره ۴ قانون بودجه و تهاتر نفت با قرارگاه خاتم الانبیاء برای پروژه‌های احداث جاده قم ـ کهک و احداث تقاطع غیر همسطح عمار یاسر با آزاد راه امیر کبیر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار