دبیرکل جنبش اسلامی فلسطین در اظهاراتی گفت نظام‌هایی که روابط خودشان را با دشمن عادی سازی کردند، ملت‌های خودشان را سرکوب می‌کنند.

زیاد النخاله دبیرکل جنبش اسلامی فلسطین، در سخنرانی خود که به صورت ویدئوکنفرانس در کنفرانس حمایت از آرمان فلسطین در صنعا پخش شد، گفت: نظام‌هایی که روابط خودشان را با دشمن عادی سازی کردند، سرگرم سرکوب ملت‌های خودشان و به راه انداختن مناقشه‌های داخلی در کشور‌ها و جوامع ما هستند.

یمن با وجود رنج ها، همچنان از قدس، مسجدالاقصی و مسئله فلسطین حمایت می‌کند. کسانی که به یمن حمله می‌کنند، همان کسانی هستند که به رژیم صهیونیستی نزدیک شده اند و بر جنایت‌های آن سرپوش می‌گذارند. ملت فلسطین همچنان شمشیر قدس را در برابر اشغالگران در دست دارد و به پیمان جهاد و مقاومت پایبند است.

زیاد النخاله تاکید کرد قاتلان نمی‌توانند واقعیت‌های تاریخی را تغییر دهند و نمی‌توانند ما را بترسانند و دین و عقیده ما را بگیرند. به ملت بزرگ و شجاع یمن و رهبران آن درود می‌فرستیم و به شما می‌گوییم مظلومیت ما مشترک است. ما خواهان توقف جنگ در یمن و پایان محاصره این کشور هستیم و از تلاش‌ها برای پایان جنگ استقبال می‌کنیم.

گردان‌های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین،  امروز از شهر تونلی این گردان‌ها در نوار غزه رونمایی کرد. گردان‌های القدس تاکید کرد برای مقابله با تجاوزگری رژیم صهیونیستی در نوار غزه آماده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار