فرماندار شهرستان ویژه چابهار گفت: توجه به کارگران، اقتصاد را معنا می‌دهد و ما در کشور اسلامی زندگی می‌کنیم و در اسلام تاکیدات و توجه ویژه‌ای نسبت به جامعه کارگری شده است.

جواد سپاهی در دیدار با کارگران شرکت‌های تولیدی و بسته‌بندی چابهار  گفت: با توجه به شرایط کشور، سال‌های زیادی است رهبر معظم انقلاب، هر سال را به نحوی به تولید و اقتصاد گره زده‌اند و امثال هم سال تولید، دانش بنیان و اشتغال‌آفرین است.

او گفت: اقتصاد و اشتغال موضوع مهم جامعه جهانی است  و مهم این است که باید بدانیم ما در جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنیم و باید بر اساس الگو‌های خودمان از ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

فرماندار شهرستان ویژه چابهار گفت: در بحث اقتصاد، تولید و اشتغالِ بدون کارگر اصلاً معنی و مفهومی ندارد و به همین علت به این موضوع توجه ویژه‌ای شده است و روز و هفته کارگر را داریم.

او گفت: اگر هر کشوری رشد اقتصادی داشته حتما با توجه ویژه جامعه کارگری توانسته اقتصاد خود را رشد دهد و کشور‌های زیادی در جهان هستند که اقتصادشان توسعه پیدا کرده، ولی مهم این است که نباید در بحث اقتصاد از کشور‌های دیگر الگوبرداری کرد.

سپاهی  گفت: ما در اسلام سفارشات بسیار زیادی در نحوه برخورد با کارگران، تامین امکانات و نیازمندی‌ها، ایجاد روحیه و انگیزه برای کارگران داریم و اگر از تاکیدات اسلامی بهره‌بگیریم یقینا می‌توانیم به اهداف مورد نظر برسیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار