پس از دو سال وقفه

اجرای برنامه های بزرگداشت هفته کارگر در فارس

سرپرست اداره‌ کل تعاون فارس گفت: در ایام هفته کارگر تا ۱۱ اردیبهشت برنامه‌های مختلف و متنوع فرهنگی، ورزشی، آموزشی و اجتماعی در سراسر استان برگزار خواهد شد.

وحید خداپرست گفت: برنامه‌های متنوعی در سطح شهرستان‌های فارس برای گرامیداشت هفته کارگر که از ۵ اردیبهشت آغاز می‌شود و روز جهانی کارگر که ۱۱ اردیبهشت است پیش بینی شده است.

او گفت: کارگران در طول تاریخ با شکوه انقلاب اسلامی ایران چه در زمان مبارزه با رژیم ستم شاهی و چه در دوران دفاع مقدس پرچم دار عزت و سربلندی کشور بوده و اکنون نیز در جبهه اقتصادی با خودباوری و عزت نفس و با وجود مشکلات فراوان و زیر فشار سنگین‌ترین تحریم‌ها، در صف اول عمران و آبادانی کشور ایستاده و با از جان گذشتگی و خودباوری چرخ‌های صنعتی و اقتصادی کشور را به حرکت درآورده‌اند.

خداپرست، بر لزوم صیانت و حراست از جامعه کار و تلاش در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» نام گذاری شده، گفت: برنامه‌های هفته کارگر امسال در فارس در بخش‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و برگزاری مسابقات ورزشی و ... متناسب با عناوین مرتبط پیش بینی شده است.

او گفت: تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهداء، اجرای مسابقات ورزشی و پیامکی هفته کار و تلاش فارس، بازدید از موزه دفاع مقدس و تجلیل از خانواده شهداء کارگری، نواخته شدن زنگ ورزش صبحگاهی و کار همزمان در کارخانجات سراسر استان و مدارس، برگزاری میز خدمت در کارخانجات سراسر استان، برگزاری مسابقه قرآن کریم، تجلیل از ورزشکاران مدال‌آور کارگری، دیدار با خانواده معظم شهدای کارگری، برگزاری دوره‌های آموزشی قانون کار، ایمنی و تعاون برای جامعه کار و تلاش، تقدیر از کارگران و کادر درمان و افتتاح خانه‌های بهداشت کارگری (یاریگران زندگی) در کارخانجات بزرگ استان ازجمله برنامه‌های هفته کارگر در فارس است.

سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس گفت: حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس با لباس کار توسط کارگران و قرائت بیانیه جامعه کار و تلاش به مناسبت روز قدس، توزیع بسته‌های معیشتی در سراسر استان، برگزاری جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه سال ۱۴۰۰ فارس و برگزاری جشن بزرگ روز جهانی کارگر در شیراز و شهرستان‌های فارس در روز ۱۱ اردیبهشت از دیگر برنامه‌های هفته گرامیداشت کارگر در استان فارس است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار