جعفری:

منظومه فکری و گفتمان علوی باید جهانی شود

فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) گفت: غربت و تنهایی حضرت علی (ع) نه تنها در زمان خودش بلکه امروز هم ادامه دارد و تنها راه رهایی این غربت جهانی شدن منظومه فکری و گفتمان علوی است.

سرهنگ احمد جعفری ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت علی (ع) در شب‌های قدر به نقش مهم و وظیفه سنگین شیعیان جهان اشاره و گفت: اگر چه دنیای امروز دچار سردرگمی و تلاطم شده است، اما راه برون رفت این اعوجاج و به هم ریختگی تبیین منظومه فکری گفتمان علوی و سیره نبوی است.

سرهنگ جعفری گفت: مردم در زمان امیرالمومنین در جهالت محض به سر می‌بردند و نتوانستند از دریای بیکران علم حضرت علی علیه السلام به خوبی استفاده کنند.

او گفت: عقبه جهالت مردم زمان حکومت حضرت علی (ع)، هنوز در سطح جهان ادامه دارد و تا این تفکر از بین نرود، جهان رنگ عدالت و آرامش را نخواهد دید.

فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) شیراز به نقش یهود به عنوان عقبه جهالت جهان یاد کرد و گفت: نفوذ یهود در کشور‌های منطقه غرب آسیا به خصوص فلسطین و لبنان و ادامه نسل کشی مسلمانان در جهان توسط این غده سرطانی دل هر مسلمانی را به درد می‌آورد.

او، به روز جهانی قدس به عنوان مهم‌ترین موضوع و هدف امروز جهان اسلام گفت: امروز اندیشمندان جهان اسلام با تبیین منظومه فکری، علوی و گسترش آن در اقصی نقاط جهان تفکر و چتر مچاله یهود که سال‌های سال است بر مردم مظلوم فلسطین و مسلمانان سایه افکنده است را از بین ببرند.

او گفت: جهاد تبیین اندیشه علوی؛ تنها راه از بین بردن تفکر یهود است، هر یک از مسلمانان در این فریضه الهی باید به سهم خود شریک باشند و با جهاد تبیین، خبر از بین رفتن تفکر یهودی صهیونیستی را به تمام عالم مخابره کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار