دسترنج کشاورزان جیرفتی برای آزادی زندانیان

با برگزاری جشن گلریزان در سازمان جهادکشاورزی جنوب کرمان، کشاورزان شهرستان جیرفت ۴ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد کمک کردند.

 سعید برخوری، رییس سازمان جهادکشاورزی جنوب کرمان گفت: کشاورزی شغلی بسیار شریف و درآمد حاصل از آن طیب و پاک و روزی حلالی است که کشاورزان جنوب کرمان به شکرانه این نعمت الهی، دارای مسئولیت پذیری اجتماعی و دستگیری و حمایت از افراد گرفتار و مستمند هستند.

او هدف از برگزاری جشن گلریزان را مشارکت کشاورزان در آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و محکومین مالی عنوان کرد و گفت: مشارکت در این امر خداپسندانه و انسانی سبب آزادی و بازگشت سرپرست خانواده‌هایی خواهد شد که به دلیل مشکلات مالی، توانایی و بضاعت پرداخت جرایم مالی خود را ندارند.

اوبا اشاره به همدلی و حمایت مادی و معنوی کشاورزان جنوب کرمان در کمک به آسیب دیدگان سیل و همچنین کنترل و مبارزه با بیماری منحوس کرونا گفت: کشاورزان جنوب کرمان در مسائل خیر پیشگام هستند و جشن گلریزان فرصتی دیگر برای ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی می‌باشد که مصمم هستیم این مراسم به عنوان سنت الهی و انسانی در سال‌های آتی با برنامه ریزی بهتر و حضور پرشورتر کشاورزان تداوم داشته باشد.

در این مراسم با همت کشاورزان حوزه شهرستان جیرفت مبلغ ۴ میلیارد ریال به منظور آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و محکومین مالی اهدا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار